
Miért nem kapok e-mail visszaigazolást?
Hamarosan megújul oldalunk, ahol külön figyelmet szentelünk ennek a problémának a kiküszöbölésére, ugyanis ott már dupla e-mail cím ellenőrző fog gondoskodni arról, hogy valós, létező e-mail címet rögzíts (ezt kizárólag nem regisztrált ügyfeleknél tesszük).
Hogy miért csak náluk?
Mert a regisztrált ügyfelek valós e-mail címet adnak meg regisztrációjuk alkalmával, illetve a rögzítés sikerességéről külön meggyőződhetnek a csomagjaim menüpont alatt.
Tehát ha regisztráció nélkül szeretnéd küldeményed feladni, fokozott figyelmet szentelj a feladónál megadott e-mail cím pontos kitöltésére, megújult honlapunk májusi indulásáig!
Amennyiben nem kaptál visszaigazoló e-mailt, vedd fel velünk a kapcsolatot, és szívesen leellenőrizzük neked megrendelésed, villámgyorsan!