Belépés

Lépj be, hogy részed lehessen az igazi Csomagnet élményben!


vagy

Elfelejtetted a jelszavad?

Hozz létre felhasználói fiókot, mely számos előnnyel jár.


vagy

Van már felhasználói profilod? Bejelentkezés

Gyakran ismételt kérdések

Partnereinkkel kapcsolatos kérdések
A csomagnet.hu partnere a DPD Övméret ellenőrző kalkulátor

A pontos árkalkuláció nagyon egyszerű. A csomagszállítás díját a csomagnet.hu felületén a kalkulátorban tudod kiszámolni a méretek és súly alapján. Amennyiben ezután kiválasztod a megfelelő szolgáltatást, a "megrendelem" gombra kattintva megrendelheted a választott szolgáltatást. 

Egyedi ajánlatokért írj nekünk az [email protected] címre, illetve rendszeres csomagfeladás esetén használd az alábbi linken található Árajánlat kérő űrlapot:
https://csomagnet.hu/ajanlatkeres-cegeknek

Fontos tudni, hogy DPD partnerünk kizárólag megfelelő csomagolással vesz fel küldeményeket (kartondobozos csomagolás). Fóliában, vagy csomagolás nélküli csomagokat nem szállít.
 

Küldeményfelvételhez rendelhetsz futárt online, regisztráció nélkül. Azoknak az ügyfeleinknek, akik gyakrabban adnak fel küldeményeket, javasoljuk a regisztrációs csomagfeladást, ugyanis a regisztrált fiókhoz, nagyon sok plusz kényelmi szolgáltatás párosul. Ilyen többek között a cím adatbázis, egy kattintásos újra feladás, illetve a fuvarlevél számának elmentése.

Habár törekszünk arra, hogy minden ország felkerüljön a címzett országok listájára, így is előfordulhat, hogy valamely ország (vámköteles országok) pillanatnyilag még nem szerepel az oldalon.
Ebben az esetben kérjük, hogy a lenti űrlap kitöltésével, vagy az [email protected] címre írt leveleddel kérj egyedi árajánlatot. 
Ajánlatunkat 72 órán belül elküldjük az általad megadott e-mail címre.
Vámköteles országba partnereink közül a TNT és a FedEx szállít. 
Javasoljuk, hogy mielőtt ajánlatot kérsz, böngészd át TNT és FedEx partnerünk szállítási feltételeit a következő linkek segítségével: LINK TNT, LINK FedEx

DPD partnerünk esetében kizárólag Európai Uniós tagállamok országaiba küldhetsz csomagot. Amennyiben harmadik országba szeretnéd feladni küldeményed, használd TNT vagy FedEx partnerünket, ahol folyamatos bővítéseknek köszönhetően egyre több vámköteles országba adhatsz fel csomagot.

Belföldi és export szállítás esetében munkanapokon a 16:45 óráig leadott és kiegyenlített rendelések esetében, a küldeményt a futár a következő 1-2 munkanapon belül veszi fel, de elmondható, hogy 80%-ban már az első munkanapon.
 
Import szállítás esetében pedig a munkanapokon a 16:00 óráig leadott és kiegyenlített rendelések esetében, a küldeményt a futár a következő 3 munkanapon belül veszi fel.

DPD Express COR szolgáltatás esetében nincs lehetőség papír alapú számlát igényelni.
Egyéb más, az oldalon található szolgáltatás esetében a papír alapú számla felára egységesen bruttó 490 Ft.

Maximális súly:
Belföldi szállítás: 31,5 kg
Nemzetközi szállítás: 31,5 kg
 
Maximális hosszúság: 175 cm
 
Övméret megállapításhoz használd az oldal tetején található kalkulátorunkat (maximális övméret minden esetben 300 cm lehet)! 

Szükségünk van a pontos tömeg és méret adatokra ahhoz, hogy a DPD biztosítani tudja a gördülékeny szállítást. Amennyiben ez az információ nem pontos, megnövekedhet küldeményed tranzit ideje. Amennyiben a futár a felvétel helyszínén különbséget tapasztal a rendelési adatok, illetve a tényleges súly között, a költségkülönbséget bekérheti, de számottevő eltérés esetén előfordulhat, hogy megtagadja a küldemény felvételét is, illetőleg a depóból visszaszállíthatják a feladónak a csomagot. Ez utóbbival a szállítási díjat is elveszted.
 

- ablak (ablaküveg, üveglap, bekeretezett ablak, üvegpolc, üvegezett ajtó, üvegcsillár) 
- aerosolos kozmetikai és háztartási szerek (dezodor, bútorápoló, légfrissítő) - akrilmosdó, kád, wc tartály, mosdókagyló, zuhanykabin, zuhanyfülke, egyéb szaniter 
- ADR (Rendelet a veszélyes áruk közúton történő szállításáról) értelmében veszélyes áruk - azbeszt veszélyre figyelmeztető jelzéssel ellátott termékek - biológiai veszélyt jelző jelzéssel ellátott termékek 
- cigaretta és egyéb dohánytermék, e-cigaretta bármilyen mennyiségben 
- csomagolatlan áru 
- csomagoláson rasszista, obszcén, köz- vagy személyiségi jogokat sértő felirattal vagy képpel jelölt küldemény 
- emberi maradványok és hamvak, kegyeleti érzéseket sértő tárgyak, halotti hamvak 
- emberre ártalmas jelzéssel ellátott termékek 
- belföldi csomagok esetén: minden romlandó, gyorsfagyasztott élelmiszer, továbbá nyers és feldolgozatlan élelmiszer, és egyéb áruk (pl. gyümölcs, zöldség, tojás, krumpli stb.), főtt- és készételek, valamint házi készítésű ételek 
- export és import csomagok vonatkozásban minden élelmiszer (kivéve a nem romlandó, tartós élelmiszerek 
– pl. száraztészta, csokoládé, szaloncukor, stb.) 
- Élő/elhullott növények és állatok 
- gépjármű alkatrészek (akkumulátor, autóajtó, használt motorblokk légzsák, szélvédő, sebességváltó) használt áruk, melyek olajat és/vagy üzemanyagot tartalmaznak)
- Autókarosszéria (motorháztető, ajtó, légterelő, lökhárító stb.) elemeket dobozolás nélkül (csak fóliába csomagolt feladása) 
- gyúlékony, tűzveszélyes anyagok 
- hőmérsékletre érzékeny áruk – meleg és hő hatására térfogatváltozásra képes anyagok (pl. zsírok, olajok stb.) - hűtést/fűtést igénylő áruk 
- jövedéki termékek, szeszes ital és alkoholt tartalmazó termékek (kivéve belföldi viszonylatban, és nem kereskedelmi mennyiségben – export csomagok esetén fogadó országtól függ) 
- kábítószerek és pszichotróp anyagok 
- készpénz (papírpénz vagy érme) bármilyen pénznemben, készpénz helyettesítő fizetési eszköz pl. bankkártya, hitelkártya, étkezési jegyek, üdülési csekk, értékpapírok, továbbá: állampapírok, előrefizetett telefonkártya, aktivált SIM kártya, és még fel nem használt bélyegek is - különleges értékű áruk (pl. a pénz, a nemesfémek, a pénzértékű dokumentumok, kihúzott nyereményszelvények és hasonlók, igazgyöngyök, drágakövek, ékszerek)
- lőszerek, lőfegyverek, robbanószerek és hasonlók, ideértve a sűrített levegővel vagy szén-dioxiddal működő fegyvereket, a valódi fegyverrel összetéveszthető utánzatokat és azok alkatrészeit - műtárgyak, előszereteti értékkel rendelkező tárgyak 
- ömlesztett áru (zsákos küldemény) 
- összepántolt, összekötözött csomag 
- romlandó, fertőző, undort keltő áruk 
- sérült csomagolású küldemények 
- sugárzó anyagok 
- túlsúlyos, vagy túlméretes áruk, küldemények 
- minden egyéb olyan tárgy, anyag, melynek szállítása jogszabályba ütközik.
– magánszolgáltatók általi továbbításból kizárt áruk
– 3 m hosszúságot, illetve 3,2 m körméretet meghaladó áruk
– „postán maradó” küldemények, illetve postafiókra és postahelyre küldött csomagok.

A fentieken túlmenően partnereink alkalmazottja megtagadhatja a csomag elszállítását az alábbi esetekben:
- bőröndbe csomagolt küldemény (körbefóliázott, kartonlapokkal megerősített bőrönd felvételét is megtagadhatja a futár) 
- csomagolatlan áru - helytelenül, vagy nem megfelelően csomagolt áruk (ide értve a folyékony anyagokat is) 
- küldemény súlya meghaladja a 70 kg-ot és nincs raklapon 
- küldemény élei csomagolatlanok és/vagy bizonyos részei kiállnak 
- küldeménydarabok nincsenek rögzítve a raklapon 
- raklapra helyezett küldemények lelógnak a raklapról 
- sérült csomagolás

A Csomagnet.hu Kft partnerei a Megbízó saját felelősségére veszik fel az alábbi árukat:
- elektronikai berendezések (pl. televízió, LCD, CRT, LED vagy plazmaképernyő, monitor, projektor, erősítő, keverőpult, laptop, asztali PC, klíma, mobilklíma, hangfal, fitnessgép, stb.) 
- porcelán, kristály, márvány és kerámia tárgyak (tálak, étkészlet, edények, poharak, váza, csillár, szobor stb.) 
- üvegek (borosüveg, üvegszál, égő stb.)
A fenti áruféleségek felvételi- és szállítási feltétele:
Kizárólag erős – nem használt – dobozba történő csomagolás. Rugalmas belső kitöltés, kitöltő anyag hungarocell. Előzetes részletes egyeztetés a csomagolásról, vagy képek átküldése a csomagolás kialakításáról. Ilyen jellegű tartalmakat csak a Megrendelő/Feladó saját felelősségére vesznek fel partnereink. Kártérítési igény csak a csomag eltűnése esetén nyújtható be.

A Csomagnet.hu Kft által delegált bármely partnerünk fenntartja magának a jogot, hogy visszautasítson bármely szállítmányt, amely:
- nem a Megrendelő tulajdona, vagy nem az ő nevében küldik
- gyűjtőszállításnak nem megfelelően van csomagolva 
- azon csomagokat, ahol fennáll a sérülés veszélye 
- azon csomagokat, amelyek tartalma az adott partner szabályai alapján nem szállíthatók 
- azon csomagokat, ahol a csomag tartalom megnevezés nem egyértelmű
 

A DPD veszélyes (ADR) áruk szállítását nem vállalja.

Az áru csomagolásához használj az áru súlyának megfelelő vastagságú kartondobozt. A belső csomagolásnál kérjük, használj kitöltő anyagot, majd erős ragasztószalaggal ragassza körbe a dobozt. 
 
A küldemény nem állhat több összeragasztott dobozból. Minden doboz külön csomagként kezelendő, új szállítási megbízást kell hozzá rögzíteni.
Amennyiben mégis feladásra kerül egy több dobozból összeragasztott küldemény, a partner visszafordíthatja azt a feladó részére, mely esetben a szállítási díj visszatérítésére nincs lehetőség.

 
Külső csomagolás
 
A megfelelő védettséget nyújtó csomagolás jó minőségű, vízálló, legalább háromrétegű kartondoboz. A sarkok megerősítése és az élvédők használata javasolt. Az új dobozok a legjobbak, anyagában sérült vagy gyűrött csomagolóanyag nem ajánlott.
 
Belső tér kitöltése
 
A dobozon belül az üres részeket célszerű töltőanyaggal kitölteni. Az árunak a dobozon belül nem szabad elmozdulnia, a kitöltőanyag feleljen meg az áru jellemző tulajdonságainak. Csomagoláson belül a termékek ne érintkezzen egymással, illetve közvetlenül a doboz falával.
 
Rögzítés, ragasztás
 
A dobozokat ragasztószalaggal körben meg kell erősíteni. A nehezebb vagy nagyobb csomagok esetén erősebb vagy dupla ragasztás célszerű.
 
Címzés
 
A csomagcímkét, melyet a futár magával visz a feladó címére, a doboz legnagyobb felületére kell ragasztani. A régi címzést vagy irányító cetlit el kell távolítani a feladás előtt. A csomagokat ne pántold össze, külön-külön add fel. Minden csomagnak jól azonosíthatónak kell lennie.
 

A csomagkeresés funkcióval nyomon követheted a csomag útját. 
A kereséshez a következő linket használd:
https://www.dpd.com/hu/hu/tracking/
 

Belföld: A csomagok 50.000,- forint értékig biztosítottak.

Külföld: Automatikus felelősségvállalás a kártérítést illetően 8,33 SDR /kg küldeményenként, de maximum 50.000 Ft.
 

Utánvétkezelés választása esetén a kiszolgáltatáskor a DPD futára beszedi az általad megadott csomag utánvét díját a címzettől, majd a DPD pénzügyi osztálya a rendelés folyamán megadott bankszámlaszámra utalja az összeget, a sikeres kézbesítést követő 8-10 munkanapon belül.
Nagyon fontos, hogy bankszámlaszámod figyelmesen gépeld be az oldalon! 
 
DPD Express COR kiutalás: 8-10 munkanapon belül
DPD Express kiutalás: 8-10 munkanapon belül
 
Amennyiben azt tapasztalod, hogy hibásan adtad meg számlaszámod, abban az esetben írj e-mailt  a [email protected], vagy az [email protected] e-mail címre.
 

Legegyszerűbben a DPD Express szolgáltatását használva, mivel a fuvar díját bankkártyás vagy banki átutalásos mód segítségével egyenlítheti ki bárki (feladó, címzett, vagy akár egy harmadik fél). 
Ha a címzett ragaszkodik a készpénzes fizetéshez, abban az esetben a következő leírásunk tartalmaz hasznos információkat az utánvét összegébe történő fuvardíj belekalkuláláshoz (ebben az esetben továbbra is a feladó fizeti ki a fuvar díját feladáskor, amit az utánvét összeggel együtt tud érvényesíteni a leírásban megfelelő módon):
https://csomagnet.hu/blog-entry/mi-az-utanvet--es-hogyan-szamoljam-ki-
 

Az utánvét összege maximum 500.000 Ft lehet.

Belföldi csomagszállítás esetén van lehetőség utánvétes csomagküldésre (kivéve TNT partnerünknél).
 
Az utánvét összegét a megrendelés során Ön tudja meghatározni, illetve a bankszámlaszámot is Ön tudja megadni, amelyre a beszedett utánvét összeget küldheti majd vissza a futárszolgálat.

Felhívjuk figyelmét, hogy a szállítási díjat minden esetben előre kell kifizetni.

Tehát az utánvétes csomagszállítás nem azt jelenti, hogy automatikusan a címzett fizeti a fuvardíjat.
Az utánvétes csomagszállítás lényege, hogy a megrendelő által megadott összeget beszedi a futár a címzettől, majd ez visszautalásra kerül a megrendeléskor megadott bankszámlaszámra. Az, hogy a megrendelő az utánvét összegébe belekalkulálja a fuvardíjat is, az rajta múlik.
 
DPD szállítás esetében nincs lehetőség az utánvételi összeg módosítására a már felvett csomagok esetében!

 

Az utánvét összegét a címzettek készpénzben tudják kifizetni a futárnak..

Belföldi küldeményfeladás esetén a csomagfeladást követő 1-3 munkanapon történik meg a kézbesítési kísérlet (95%-ban rögtön a felvételt követő munkanapon). Amennyiben a kézbesítés meghiúsul, a DPD futára a következő munkanapon is megkísérli a kézbesítést. A második sikertelen kézbesítést követően a küldeményt az érintett kirendeltség raktárában tárolják 5 munkanapon keresztül, majd ha ez időn belül nem keresi fel őket a címzett, úgy a küldeményt visszafordítják a feladó felé. 
 
Export és import szállítás esetében 2-9 munkanapos szállítással lehet kalkulálni (ez a célországtól függ).

Sikertelen kézbesítés esetén futárunk a következő munkanapon ismét megkísérli a csomag kézbesítését. Ha ez sem vezet eredményre, a küldeményt az érintett kirendeltség raktárában tárolják 5 munkanapon keresztül, majd ha ez időn belül nem keresi fel őket a címzett, úgy a küldeményt visszafordítják a feladó felé. 
Ezt a szolgáltatást, a DPD minden ügyfelének díjmentesen biztosítja. Díjmentes a feladóhoz való visszaküldés is sikertelen kézbesítés esetén.

A kézbesítés előtti napon email értesítőt küld a DPD automata rendszere a címzettnek a küldemény érkezéséről. Ehhez a szolgáltatáshoz, szükséges megadni a címzett pontos e-mail címét!

A címzett címét kétféleképpen módosíthatod:
 
E-mailben jelzed módosítási igényed az [email protected] címre. A levélben küld el a módosítani vagy pótolni kívánt adatot,
 
A címzettnek a kiszállítást megelőző napon amennyiben szükséges lehetősége van az értesítőben szereplő leírás alapján a kiszállítási cím egyszeri módosítására. A változtatás egyszerű és online elvégezhető.

 
Felhívjuk figyelmed, hogy módosítási igényedet kizárólag a küldemény felvételét (rendszerbe kerülés) követően tudjuk feldolgozni.

 

A csomagok felvétele minden esetben a rögzítéskor (megrendelés alkalmával) a "Feladó adatai"-nál megjelölt  címen történik.

DPD Express COR belföld = Készpénzben a futárnak a csomag átadásakor

DPD Express belföld = Online bankkártyás fizetéssel illetve banki átutalással (FUTÁRNÁL NINCS LEHETŐSÉG A FUVAR DÍJÁT BANKKÁRTYÁVAL KIEGYENLÍTENI)

DPD Classic export (nemzetközi) és import = Online bankkártyás fizetéssel illetve banki átutalással (FUTÁRNÁL NINCS LEHETŐSÉG A FUVAR DÍJÁT BANKKÁRTYÁVAL KIEGYENLÍTENI)
 

Nincs ilyen! Az oldalon feltüntetett, vagy kalkulált ár a véglegesen fizetendő összeget reprezentálja, semmilyen egyéb rejtett költséggel nem kell számolnod.
 

Természetesen igen. Nem kérünk garantált csomagszámot, így minden esetben a feltüntetett árak vonatkoznak rád.
Amennyiben szerződést kötsz velünk (rendszeres csomagfeladás esetén), úgy további kedvezményeket tudunk díjainkból adni! Ehhez vedd fel velünk a kapcsolatot a [email protected] címen.

Csak abban az esetben kerül a fuvardíj felszámításra, ha a vonalkód alapján a csomag bekerül a rendszerbe. Tehát amennyiben a futár nem hozza el a csomagot tőled, úgy fuvarköltséged sem keletkezik. Illetőleg, ha már előre kifizetted a szállítási díjat, kérjük, jelezd felénk az [email protected] címre, és visszatérítjük a díjat.

A DPD Express COR esetében sajnos nem áll módunkban törölni a rendeléseket, mivel ezek a rögzítések azonnal átmennek a DPD rendszerébe feldolgozásra. Ez egy automatikus feldolgozási folyamat, manuálisan nem dolgozzuk fel. 
Mivel az Express COR esetében készpénzben fizet a feladó a futárnak, így csak annyi megbízásért kell fizetned, amennyi küldeményed van.
Tehát többlet költséged nem keletkezik. A felesleges megbízásokat a futár a helyszínen visszakezeli a megfelelő kóddal.

Minden egyéb esetben (DPD Express, Classic Export, Classic Import szolgáltatás), a manuális rögzítési mód miatt tudjuk törölni a megbízást, a beérkezett összeg visszautalása mellett.
 

A szállítólevelet (felvételi címke) a futár személyesen viszi, majd ragasztja fel a csomagra. Neked megcímezni nem szükséges a csomagot. 
Természetesen sosem baj, ha a csomagra is felírod a feladó, illetve címzett adatait, ugyanis ha a címke valamilyen eset folytán leesik, elveszik a csomagról, abban az esetben könnyebb lesz beazonosítani a küldeményt.

Ritkán, de előfordulhat, hogy a DPD rendszeréből nem érkezik megerősítő e-mail a csomagszámról, illetve a futár érkezéséről. Ilyen esetekben, ha nem kapunk a csomagnet rendszeréből HIBA jelzésű e-mailt, akkor szinte biztosak lehetünk abban, hogy a DPD rendszere fogadta a megrendelést.
Abban az esetben, ha regisztrált tag vagy, meggyőződhetsz a rögzítés sikerességéről úgy is, ha a csomagjaim menüpontra kattintva megkeresed a megrendelést, csomagszámmal együtt feltüntetve. Ha rendelésed kapott 14 karakterből álló csomagszámot, akkor sikeres a rögzítésed! :-)
 

 
Munkanapokon a 16.45 percig leadott és kifizetett* megrendelést (átutalásos fizetés esetén a feldolgozási idő munkaidőn belül (8-16 óráig) kb 1,5 - 2 óra), a megrendelést követő munkanapon munkaidőben (8:00-18:00) között veszi fel a futár, a megrendelésben leadott feladói címen (hacsak másik időpontot nem kérsz a megrendelés során). A felvett küldeményt 95%-ban a felvételt követő munkanapon kísérlik meg kiszállítani, a címzett címén.
 
 
Rögzítés időpontja Futár érkezése
Péntek 16:46 - Hétfő 16:45
Kedd 08:00-18:00
Hétfő 16:46 - Kedd 16:45 Szerda 08:00-18:00
Kedd 16:46 - Szerda 16:45 Csütörtök 08:00 - 18:00
Szerda 16:46 - Csütörtök 16:45 Péntek 08:00 - 18:00
Csütörtök 16:46 - Péntek 16:45 Hétfő 08:00 - 18:00
 

*DPD Express COR készpénzes fizetés esetén weboldalunkon nem történik fizetés, kizárólag a futárnak készpénzben.

Igen. Ha lemondtad a megbízást emailben, akkor a már fizetett szállítási költséget visszautaljuk számládra.
Utalással kiegyenlített megbízásokat a rendelésnél használt bankszámlaszámra, bankkártyás fizetések esetén pedig a rendelésnél használt bankkártyára térítjük meg. A rendelések törlése és visszautalása bejelentéstől számított 3-4 munkanapon belül teljesítjük.
 

Ha törölni, vagy módosítani szeretnéd a megrendelt csomagküldést, és nem fizetted még ki a szolgáltatást, azt könnyedén megteheted e-mailben ([email protected]), illetve a kapcsolat menüpont alatt. Amennyiben kifizetted már a szolgáltatást, javasoljuk, hogy minél hamarabb lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy még a futár érkezése előtt megtehessük a szükséges lépéseket.

DPD partnerünk választása esetén nem kell nyomtatni sem a belföldi, sem pedig a külföldi export és import csomagküldési irányító címkét, a DPD futár viszi magával az előre nyomtatott öntapadós csomagcímkét.

Nem. A DPD nem tud postafiók, sem posta címre szállítani.

A futárcégek alkalmazottai a küldemény átvételekor csak kirívó esetekben mérik le annak tényleges súlyát. A futár által nem ellenőrzött csomagok felvételét követően a csomagot az adott ország központi gyűjtő raktárában lemérik. Többletsúly esetén számlát állítunk ki a felmerült plusz költségről. A különbözet rendezéséig a csomagküldési folyamat felfüggesztésre kerülhet. 
Ha pedig a csomag súlya meghaladja a maximális határt, akkor visszaszállításra kerül a feladónak, elvesztve ezzel a szállítási díjat.
Amennyiben még csomagfelvétel előtt észreveszed, hogy a küldemény nehezebb, mint a megadott súly, azt kérjük, az [email protected] címre jelezd felénk.
 

A DPD Hungary a székhelyén Vevőszolgálatot tart fenn, melynek telefonszáma +36 1 501 6200, e-mail címe pedig [email protected].

Abban az esetben, ha csomagod kézbesítéskor megrongálva, vizesen, kiszakadva, kibontva érkezik meg, kérjük hívd fel a címzett figyelmét arra, hogy azonnal ellenőrizze a csomag belső tartalmát, és jelezze a sérülést átvételkor a futárnak. A futár a helyszínen köteles jegyzőkönyvet felvenni. Javasoljuk, hogy készíts fényképeket, és küld el a részletes kárleírással együtt e-mail címünkre ([email protected]). A levélben tüntesd fel a fuvarlevélszámot, a rendelés napját, a kézbesítés dátumát, a feladó és a címzett nevét és címét, a csomag részletes leírását, tartalmát igazoló okmányokat. Ezt követően felvesszük a kapcsolatot az adott partnerünk kártérítési osztályával és értesítést küldünk a bejelentő e-mail címére, a továbbiakról.
 
Illetőleg közvetlenül a DPD-nél is jelezheted a problémát az alábbi linken:
https://www.dpd.com/hu/hu/kapcsolat/

Igénybejelentéssel 3 munkanapon belül lehet élni írásos formában.
A Csomagnet.hu Kft és Partnerei felelősséget nem vállalnak abban az esetben, amennyiben a csomagon külsérelmi nyom nem látható, de a csomag kibontását követően a belső tartalom sérült.
Az értékalapú kártérítés sem alkalmas ebben az esetben kárigény kifizetésére!
 

A szállítási idők nem garantáltak, több tényező is befolyásolhatja a kiszállítás pontos napját.

Az alábbi esetekben nem vállalunk felelősséget a késés miatt:

- elemi csapás (földrengés, ciklon, vihar, árvíz, tűzvész, járvány, köd, hó, fagy),
- Vis Major (háború, baleset, közellenségek cselekményei, sztrájk, embargó, légiveszély, helyi zavargások vagy polgári engedetlenség),
- országos vagy helyi szintű zavarok a légi vagy földi közlekedési hálózatban, mechanikai problémák a szállításban vagy a gépekben,
- a küldemény tartalmának rejtett vagy benne rejlő hibája,
- harmadik fél által elkövetett bűncselekmény, pl. lopás vagy gyújtogatás,
- bármely vámszerv, biztonsági szolgálat, légitársaság, repülőtér, továbbá kormányzati hivatal cselekedete vagy mulasztása.
 

Nem, a DPD szigetre nem szállít küldeményt. Ilyen jellegű szállítmányhoz TNT vagy FedEx partnerünket javasoljuk.

Zöld, környezettudatos, szelektív, élhetőbb. Szavak, amelyek egyre jobban átszövik mindennapjainkat. Az élet minden területén egyre többen igyekszünk óvni a környezetünket. Miért ne tegyük így a számláinkkal kapcsolatban is?
Nálunk alap esetben elektronikusan készülnek a számlák, persze igényelhető papír alapon is.
Az oldalon található minden szolgáltatás esetében a papír alapú számla felára egységesen bruttó 490 Ft.
 

Igen. Ha lemondtad a megbízást emailben, akkor a már fizetett szállítási költséget visszautaljuk számládra.
Utalással kiegyenlített megbízásokat a rendelésnél használt bankszámlaszámra, bankkártyás fizetések esetén pedig a rendelésnél használt bankkártyára térítjük meg. A rendelések törlése és visszautalása bejelentéstől számított 3-4 munkanapon belül teljesítjük.
 

Ha azt tapasztalod, hogy a nyomkövetőben a csomagodon nincs mozgás, vagy nem érkezett meg időben a címzetthez, nagyon fontos, hogy mielőbb jelezd ezt felénk az [email protected] címen.

A Bonprix és egyéb webáruházak esetében a CSLK 1097 Budapest Fehérakác u. 3. címre küldendő csomagoknál csak azon küldemények kerülnek átvételre, melyhez jegyzőkönyv / a vásárlástól való elállás / visszáru nyomtatvány van csatolva. Ez kézbesítéskor ellenőrzésre kerül, és azokat a csomagokat, melyek nincsenek jegyzőkönyvvel / elállással ellátva, nem kerülnek átvételre a címen.

A csomagnet.hu partnere a DPD

Belföld Express COR

felvételtől számított
1 munkanapos GARANTÁLT kiszállítás*
*99%-ban megvalósul. 1 órás időablak

A csomagnet.hu partnere a DPD

Belföld Express

felvételtől számított
1 munkanapos GARANTÁLT kiszállítás*
*99%-ban megvalósul. 1 órás időablak

A csomagnet.hu partnere a GLS

Belföld Express

felvételtől számított
1 munkanapos GARANTÁLT kiszállítás*
99%-ban megvalósul.

A csomagnet.hu partnere a GLS

Belföld Csomagpont

felvételtől számított
1 munkanapos GARANTÁLT kiszállítás*
99%-ban megvalósul.

A csomagnet.hu partnere a MPL

Belföld Postahelyről Posta pontokba

Csomag leadástól számított
1-2 munkanapos kiszállítás

A csomagnet.hu partnere a MPL

Belföld Posta pontról Házhoz

Csomag leadástól számított
1-2 munkanapos kiszállítás

A csomagnet.hu partnere a TNT

Belföld Express

felvételtől számított 1 munkanapos szállítás

A csomagnet.hu partnere a TNT

Belföld Express 09:00

Csomagod az átvétel utáni munkanapon reggel 09:00 -ig odaér a címzetthez.

A csomagnet.hu partnere a TNT

Belföld Express 10:00

Csomagod az átvétel utáni munkanapon reggel 10:00-ig odaér a címzetthez.

A csomagnet.hu partnere a TNT

Belföld Express 12:00

Csomagod az átvétel utáni munkanapon reggel 12:00 -ig odaér a címzetthez.

A csomagnet.hu partnere a DPD

Külföld Classic Export

2-9 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a GLS

Külföld EuroStandard

1-5 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a Packeta

Külföld Csomagpontból házhoz

feladástól számított
3-9 munkanapos szállítás

A csomagnet.hu partnere a TNT

Külföld Economy Express

2-6 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a TNT

Külföld Express

1-2 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a DPD

Import Classic Import

2-5 munkanapos szállítás
feladó országtól függ

A csomagnet.hu partnere a TNT

Import Economy Express

2-5 munkanapos szállítás
feladó országtól függ

A csomagnet.hu partnere a TNT

Import Express

1-2 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a GLS

Import EuroImport

1-5 munkanapos szállítás
feladó országtól függ

A csomagnet.hu partnere a Pick Pack Pont

Belföld Csomagpont

Szállítás
Csomagpontból csomagpontba
2-4 munkanapos szállítás

A csomagnet.hu partnere a Packeta

Belföld Csomagpont

feladástól számított
2-7 munkanapos szállítás

A csomagnet.hu partnere a FedEx

Külföld Economy Export

2-8 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a FedEx

Külföld Priority Export

1-5 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a UPS

Külföld Standard háztól házig

felvételtől számított
2-6 munkanapos szállítás
nyomtatás szükséges!