Belépés

Lépj be, hogy részed lehessen az igazi Csomagnet élményben!


vagy

Elfelejtetted a jelszavad?

Hozz létre felhasználói fiókot, mely számos előnnyel jár.


vagy

Van már felhasználói profilod? Bejelentkezés

Gyakran ismételt kérdések

Partnereinkkel kapcsolatos kérdések

A pontos árkalkuláció nagyon egyszerű. A csomagszállítás díját a csomagnet.hu felületén a kalkulátorban tudod kiszámolni a méretek és súly alapján (Nagy csomag és raklapos küldemény). Amennyiben ezután kiválasztod a megfelelő szolgáltatást, a "megrendelem" gombra kattintva megrendelheted a választott szolgáltatást. 

Egyedi ajánlatokért írj nekünk az [email protected] címre, illetve rendszeres csomagfeladás esetén használd az alábbi linken található Árajánlat kérő űrlapot:
https://csomagnet.hu/ajanlatkeres-cegeknek

Fontos tudni, hogy HDT partnerünk kizárólag megfelelő csomagolással vesz fel küldeményeket. 

Ezekről az alábbi 2 linken találsz bővebb tájékoztatást:

Küldeményfelvételhez rendelhetsz futárt online, regisztráció nélkül. Azoknak az ügyfeleinknek, akik gyakrabban adnak fel küldeményeket, javasoljuk a regisztrációs csomagfeladást, ugyanis a regisztrált fiókhoz, nagyon sok plusz kényelmi szolgáltatás párosul. Ilyen többek között a cím adatbázis, egy kattintásos újra feladás, illetve a fuvarlevél számának elmentése.

HDT partnerünk kizárólag Magyarországon belül szállít.

Küldemény felvétel a megbízás leadását követő 1-4 munkanap. Címzetthez szállítás A felvételtől számított 2-4 munkanap. Árufelvétel előtt telefonos egyeztetés történik, kiszállításról telefonon, vagy sms-ben értesítjük a címzettet a kiszállítást megelőző napon, vagy a kiszállítás napjának reggelén.

Az emeletre történő szállítás emeletes házak tág, biztonságos folyosóin valósítható meg. Lakáson belül emeletre szűk, keskeny,veszélyes lépcsőkön, csigalépcsőkön a káresemény és a sérülés elkerülése érdekében nem szállítunk. Az emeletre szállítás nem jár plusz költséggel.

Nem szükséges. A küldemények mozgatásához két embert tudunk biztosítani és Ők végzik a rakodást.

Ha a termék jellegéből, állagából, állapotából kifolyólag nem alkalmas a biztonságos szállításra, a sofőr az árufelvételi helyen megtagadhatja az árufelvételt. 

Csak biztonságosan becsomagolt áruért tudunk felelősséget vállalni.
 
Az Általános Felhasználási feltételek 5-ös pontja kitér a törékeny termékek kezelésére, illetve az alábbi 2 linken találsz bővebb tájékoztatást az elvárt csomagolásról:

Egy egy darabból álló küldemény maximális súlya 80 kg lehet.
Egy küldemény több terméket is tartalmazhat, ebben az esetben minden megkezdett 80 kg után ismétlődik a szállítási díj.

A küldemény hosszúságát, szélességét, magasságát összeadom. Több küldemény esetében, mindegyik csomag méreteit (hosszúságát, szélességét, magasságát) külön-külön le kell mérni és ezeket a kapott méretadatokat kell összeadni.
 
Abban az esetben, ha az összeg nem haladja meg a 300cm-t, akkor az alapdíjaink vannak. A 300cm túllépése esetén minden megkezdett 300 cm után ismétlődik a szállítási díj.
 
A küldemény leghosszabb oldala maximum 250 cm lehet, de csak 1 befoglaló él haladhatja meg a 200 cm-t.
 

Szükségünk van a pontos tömeg és méret adatokra ahhoz, hogy a HDT biztosítani tudja a gördülékeny szállítást. Amennyiben ez az információ nem pontos, megnövekedhet küldeményed tranzit ideje. Amennyiben a futár a fevétel helyszínén különbséget tapasztal a rendelési adatok, illetve a tényleges súly között, a költségkülönbséget bekérheti, de számottevő eltérés esetén előfordulhat, hogy megtagadja a küldemény felvételét is, illetőleg a depóból visszaszállíthatják a feladónak a csomagot. Ez utóbbival a szállítási díjat is elveszted.

A HDT veszélyes (ADR) áruk szállítását nem vállalja.


A csomagkeresés funkcióval nyomon követheted a csomag útját. 
A kereséshez a következő linket használd:
https://homedt.hu/track
 

Utánvétkezelés választása esetén a kiszolgáltatáskor a HDT futára beszedi az általad megadott csomag utánvét díját a címzettől, majd ez kiutalásra kerül a rendelés folyamán megadott bankszámlaszámra a sikeres kézbesítést követő 8-10 munkanapon belül.

Nagyon fontos, hogy bankszámlaszámod figyelmesen gépeld be az oldalon! 
 
Amennyiben azt tapasztalod, hogy hibásan adtad meg számlaszámod, abban az esetben jelezd a [email protected] vagy az [email protected] e-mail címre.

A fuvar díját bankkártyás vagy banki átutalásos mód segítségével egyenlítheti ki bárki (feladó, címzett, vagy akár egy harmadik fél). 

Ha a címzett ragaszkodik a készpénzes fizetéshez, abban az esetben a következő leírásunk tartalmaz hasznos információkat az utánvét összegébe történő fuvardíj belekalkuláláshoz (ebben az esetben továbbra is a feladó fizeti ki a fuvar díját feladáskor, amit az utánvét összeggel együtt tud érvényesíteni a leírásban megfelelő módon):

Az utánvét összegét a címzettek készpénzben tudják kifizetni a futárnak.

Az első kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén a második kiszállítási kísérlet az alapszolgáltatás része.
 
Amennyiben az első kiszállítási kísérlet oka hibás címzés, vagy a Megbízó által korrigálható egyéb körülmény, a HDT a Megbízót korrekcióra szólítja fel.
 
Az első kézbesítési kísérlet átvétel megtagadás miatti meghiúsulása, a második kiszállítási kísérlet eredménytelensége, vagy a korrekciós eljárás sikertelensége esetén a küldemény a Megbízóhoz visszaszállításra nem kerül, hanem a HDT központi Depojában kerül betárolásra, megbízó csak abban az esetben jogosult a küldemény visszaszolgáltatásra, ha a deponálás költségeit megtéríti a HDT-nek.

A kiszállításról telefonon, vagy sms-ben értesítik a címzettet a kiszállítást megelőző napon, vagy a kiszállítás napjának reggelén.

Ha törölni, vagy módosítani szeretnéd a megrendelt csomagküldést, és nem fizetted még ki a szolgáltatást, azt könnyedén megteheted e-mailben ([email protected]), illetve a kapcsolat menüpont alatt. Amennyiben kifizetted már a szolgáltatást, javasoljuk, hogy minél hamarabb lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy még a futár érkezése előtt megtehessük a szükséges lépéseket.

HDT partnerünk választása esetén nem kell nyomtatni a csomagküldési irányító címkét, a HDT futár viszi magával az előre nyomtatott öntapadós csomagcímkét.

A futárcégek alkalmazottai a küldemény átvételekor nem mérik le annak tényleges súlyát. A felvételt követően a csomagot az adott ország központi gyűjtőraktárában (HUB) lemérik. Többletsúly esetén számlát állítunk ki a felmerült plusz költségről. A különbözet rendezéséig a csomagküldési folyamat felfüggesztésre kerülhet.

Ha pedig a csomag súlya meghaladja a maximális határt, akkor visszaszállításra kerül a feladónak, elvesztve ezzel a szállítási díjat.

Amennyiben még csomagfelvétel előtt észreveszed, hogy a küldemény nehezebb, mint a megadott súly, azt kérjük, az [email protected] címre jelezd felénk.

Ha azt tapasztalod, hogy csomagod sérült, nagyon fontos, hogy jelezd ezt a futár felé.
Felénk az esetet az [email protected] címen tudod bejelenteni.
 
A sérült vagy eltűnt szállítmánnyal kapcsolatos kárbejelentést a kézbesítési dátumától számított 96 órán belül kell írásban megtenni felénk. A 96 órás határidő elmulasztása a kárigényt semmissé teszi.
 
Sérülés esetén nagyon fontos, sőt kötelező, hogy a címzetted ne dobja ki a csomagolóanyagot. A futárcégek mind a csomagolóanyagot, mind a sérült árut bekérhetik a kár elbírálási folyamat idejére.
Ha a címzett meg tudja javítani a sérült árut vagy áru részét, azt se tegye meg addig, amíg a futárcég képviselője meg nem vizsgálta az árut. Ha a címzett kidobja a csomagolóanyagot, úgy a futárcég nem tudja kivizsgálni az esetet bizonyíték és eszközök hiányában. Ezek hiányában ugyanis nem bizonyítható, hogy a csomag a szállítás során sérült meg.
 
Lényeges pont, hogy a partnerek csak számlával igazolt értéket tudnak jóváírni, pozitív elbírálás esetén.
A Csomagnet.hu elutasíthat minden olyan kártérítési igényt, amelyhez nincs csatolva fényképes bizonyíték a sérült szállítmányról és az áru értékét igazoló számla másolatáról.
 

Ha azt tapasztalod, hogy a nyomkövetőben a csomagodon nincs mozgás, vagy nem érkezett meg időben a címzetthez, nagyon fontos, hogy mielőbb jelezd ezt felénk az [email protected] címen.

A csomagnet.hu partnere a DPD

Belföld Express Cash

felvételtől számított
1 munkanapos GARANTÁLT kiszállítás*
*99%-ban megvalósul. 1 órás időablak

A csomagnet.hu partnere a DPD

Belföld Express

felvételtől számított
1 munkanapos GARANTÁLT kiszállítás*
*99%-ban megvalósul. 1 órás időablak

A csomagnet.hu partnere a GLS

Belföld Express

felvételtől számított
1 munkanapos GARANTÁLT kiszállítás*
99%-ban megvalósul.

A csomagnet.hu partnere a GLS

Belföld Csomagpont

felvételtől számított
1 munkanapos GARANTÁLT kiszállítás*
99%-ban megvalósul.

A csomagnet.hu partnere a MPL

Belföld Postahelyről Posta pontokba

Csomag leadástól számított
1-2 munkanapos kiszállítás

A csomagnet.hu partnere a MPL

Belföld Posta pontról Házhoz

Csomag leadástól számított
1-2 munkanapos kiszállítás

A csomagnet.hu partnere a TNT

Belföld Express

felvételtől számított 1 munkanapos szállítás

A csomagnet.hu partnere a TNT

Belföld Express 09:00

Csomagod az átvétel utáni munkanapon reggel 09:00 -ig odaér a címzetthez.

A csomagnet.hu partnere a TNT

Belföld Express 10:00

Csomagod az átvétel utáni munkanapon reggel 10:00-ig odaér a címzetthez.

A csomagnet.hu partnere a TNT

Belföld Express 12:00

Csomagod az átvétel utáni munkanapon reggel 12:00 -ig odaér a címzetthez.

A csomagnet.hu partnere a DPD

Külföld Export Express

2-9 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a GLS

Külföld EuroStandard

1-5 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a Packeta

Külföld Csomagpontból házhoz

feladástól számított
3-9 munkanapos szállítás

A csomagnet.hu partnere a TNT

Külföld Economy Express

2-6 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a TNT

Külföld Express

1-2 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a DPD

Import Import Express

2-5 munkanapos szállítás
feladó országtól függ

A csomagnet.hu partnere a TNT

Import Economy Express

2-5 munkanapos szállítás
feladó országtól függ

A csomagnet.hu partnere a TNT

Import Express

1-2 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a GLS

Import EuroImport

1-5 munkanapos szállítás
feladó országtól függ

A csomagnet.hu partnere a Pick Pack Pont

Belföld Csomagpont

Szállítás
Csomagpontból csomagpontba
2-4 munkanapos szállítás

A csomagnet.hu partnere a Packeta

Belföld Csomagpont

feladástól számított
2-7 munkanapos szállítás

A csomagnet.hu partnere a FedEx

Külföld Economy Export

3-8 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a FedEx

Külföld Priority Export

1-5 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a SAMEDAY

Belföld Háztól házig

felvételtől számított
1-3 munkanapos szállítás
futár viszi a csomagcímkét

A csomagnet.hu partnere a SAMEDAY

Belföld Háztól EasyBoxba

felvételtől számított
1-3 munkanapos szállítás
futár viszi a csomagcímkét