Belépés

Lépj be, hogy részed lehessen az igazi Csomagnet élményben!


vagy

Elfelejtetted a jelszavad?

Hozz létre felhasználói fiókot, mely számos előnnyel jár.


vagy

Van már felhasználói profilod? Bejelentkezés

Gyakran ismételt kérdések

Partnereinkkel kapcsolatos kérdések

A pontos árkalkuláció nagyon egyszerű. A csomagszállítás díját a csomagnet.hu felületén a kalkulátorban tudod kiszámolni a méretek és súly alapján (Nagy csomag és raklapos küldemény). Amennyiben ezután kiválasztod a megfelelő szolgáltatást, a "megrendelem" gombra kattintva megrendelheted a választott szolgáltatást. 

Egyedi ajánlatokért írj nekünk az [email protected] címre, illetve rendszeres csomagfeladás esetén használd az alábbi linken található Árajánlat kérő űrlapot:
https://csomagnet.hu/ajanlatkeres-cegeknek

Fontos tudni, hogy HDT partnerünk kizárólag megfelelő csomagolással vesz fel küldeményeket. 

Ezekről az alábbi 2 linken találsz bővebb tájékoztatást:

Küldeményfelvételhez rendelhetsz futárt online, regisztráció nélkül. Azoknak az ügyfeleinknek, akik gyakrabban adnak fel küldeményeket, javasoljuk a regisztrációs csomagfeladást, ugyanis a regisztrált fiókhoz, nagyon sok plusz kényelmi szolgáltatás párosul. Ilyen többek között a cím adatbázis, egy kattintásos újra feladás, illetve a fuvarlevél számának elmentése.

HDT partnerünk kizárólag Magyarországon belül szállít.

Küldemény felvétel a megbízás leadását követő 1-4 munkanap. Címzetthez szállítás A felvételtől számított 2-4 munkanap. Árufelvétel előtt telefonos egyeztetés történik, kiszállításról telefonon, vagy sms-ben értesítjük a címzettet a kiszállítást megelőző napon, vagy a kiszállítás napjának reggelén.

Az emeletre történő szállítás emeletes házak tág, biztonságos folyosóin valósítható meg. Lakáson belül emeletre szűk, keskeny,veszélyes lépcsőkön, csigalépcsőkön a káresemény és a sérülés elkerülése érdekében nem szállítunk. Az emeletre szállítás nem jár plusz költséggel.

Nem szükséges. A küldemények mozgatásához két embert tudunk biztosítani és Ők végzik a rakodást.

Ha a termék jellegéből, állagából, állapotából kifolyólag nem alkalmas a biztonságos szállításra, a sofőr az árufelvételi helyen megtagadhatja az árufelvételt. 

Csak biztonságosan becsomagolt áruért tudunk felelősséget vállalni.
 
Az Általános Felhasználási feltételek 5-ös pontja kitér a törékeny termékek kezelésére, illetve az alábbi 2 linken találsz bővebb tájékoztatást az elvárt csomagolásról:

A HDT csomagolási útmutatója itt érhető el.

Egy egy darabból álló küldemény maximális súlya 80 kg lehet.
Egy küldemény több terméket is tartalmazhat, ebben az esetben minden megkezdett 80 kg után ismétlődik a szállítási díj.

A küldemény hosszúságát, szélességét, magasságát összeadom. Több küldemény esetében, mindegyik csomag méreteit (hosszúságát, szélességét, magasságát) külön-külön le kell mérni és ezeket a kapott méretadatokat kell összeadni.
 
Abban az esetben, ha az összeg nem haladja meg a 300cm-t, akkor az alapdíjaink vannak. A 300cm túllépése esetén minden megkezdett 300 cm után ismétlődik a szállítási díj.
 
A küldemény leghosszabb oldala maximum 250 cm lehet, de csak 1 befoglaló él haladhatja meg a 200 cm-t.
 

Szükségünk van a pontos tömeg és méret adatokra ahhoz, hogy a HDT biztosítani tudja a gördülékeny szállítást. Amennyiben ez az információ nem pontos, megnövekedhet küldeményed tranzit ideje. Amennyiben a futár a fevétel helyszínén különbséget tapasztal a rendelési adatok, illetve a tényleges súly között, a költségkülönbséget bekérheti, de számottevő eltérés esetén előfordulhat, hogy megtagadja a küldemény felvételét is, illetőleg a depóból visszaszállíthatják a feladónak a csomagot. Ez utóbbival a szállítási díjat is elveszted.

A HDT veszélyes (ADR) áruk szállítását nem vállalja.


A csomagkeresés funkcióval nyomon követheted a csomag útját. 
A kereséshez a következő linket használd:
https://homedt.hu/track
 

Utánvétkezelés választása esetén a kiszolgáltatáskor a HDT futára beszedi az általad megadott csomag utánvét díját a címzettől, majd ez kiutalásra kerül a rendelés folyamán megadott bankszámlaszámra a sikeres kézbesítést követő 8-10 munkanapon belül.

Nagyon fontos, hogy bankszámlaszámod figyelmesen gépeld be az oldalon! 
 
Amennyiben azt tapasztalod, hogy hibásan adtad meg számlaszámod, abban az esetben jelezd a [email protected] vagy az [email protected] e-mail címre.

A fuvar díját bankkártyás vagy banki átutalásos mód segítségével egyenlítheti ki bárki (feladó, címzett, vagy akár egy harmadik fél). 

Ha a címzett ragaszkodik a készpénzes fizetéshez, abban az esetben a következő leírásunk tartalmaz hasznos információkat az utánvét összegébe történő fuvardíj belekalkuláláshoz (ebben az esetben továbbra is a feladó fizeti ki a fuvar díját feladáskor, amit az utánvét összeggel együtt tud érvényesíteni a leírásban megfelelő módon):

Az utánvét összegét a címzettek készpénzben tudják kifizetni a futárnak.

Az első kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén a második kiszállítási kísérlet az alapszolgáltatás része.
 
Amennyiben az első kiszállítási kísérlet oka hibás címzés, vagy a Megbízó által korrigálható egyéb körülmény, a HDT a Megbízót korrekcióra szólítja fel.
 
Az első kézbesítési kísérlet átvétel megtagadás miatti meghiúsulása, a második kiszállítási kísérlet eredménytelensége, vagy a korrekciós eljárás sikertelensége esetén a küldemény a Megbízóhoz visszaszállításra nem kerül, hanem a HDT központi Depojában kerül betárolásra, megbízó csak abban az esetben jogosult a küldemény visszaszolgáltatásra, ha a deponálás költségeit megtéríti a HDT-nek.

A kiszállításról telefonon, vagy sms-ben értesítik a címzettet a kiszállítást megelőző napon, vagy a kiszállítás napjának reggelén.

Ha törölni, vagy módosítani szeretnéd a megrendelt csomagküldést, és nem fizetted még ki a szolgáltatást, azt könnyedén megteheted e-mailben ([email protected]), illetve a kapcsolat menüpont alatt. Amennyiben kifizetted már a szolgáltatást, javasoljuk, hogy minél hamarabb lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy még a futár érkezése előtt megtehessük a szükséges lépéseket.

HDT partnerünk választása esetén nem kell nyomtatni a csomagküldési irányító címkét, a HDT futár viszi magával az előre nyomtatott öntapadós csomagcímkét.

A futárcégek alkalmazottai a küldemény átvételekor nem mérik le annak tényleges súlyát. A felvételt követően a csomagot az adott ország központi gyűjtőraktárában (HUB) lemérik. Többletsúly esetén számlát állítunk ki a felmerült plusz költségről. A különbözet rendezéséig a csomagküldési folyamat felfüggesztésre kerülhet.

Ha pedig a csomag súlya meghaladja a maximális határt, akkor visszaszállításra kerül a feladónak, elvesztve ezzel a szállítási díjat.

Amennyiben még csomagfelvétel előtt észreveszed, hogy a küldemény nehezebb, mint a megadott súly, azt kérjük, az [email protected] címre jelezd felénk.

Ha azt tapasztalod, hogy csomagod sérült, nagyon fontos, hogy jelezd ezt a futár felé.
Felénk az esetet az [email protected] címen tudod bejelenteni.
 
A sérült vagy eltűnt szállítmánnyal kapcsolatos kárbejelentést a kézbesítési dátumától számított 96 órán belül kell írásban megtenni felénk. A 96 órás határidő elmulasztása a kárigényt semmissé teszi.
 
Sérülés esetén nagyon fontos, sőt kötelező, hogy a címzetted ne dobja ki a csomagolóanyagot. A futárcégek mind a csomagolóanyagot, mind a sérült árut bekérhetik a kár elbírálási folyamat idejére.
Ha a címzett meg tudja javítani a sérült árut vagy áru részét, azt se tegye meg addig, amíg a futárcég képviselője meg nem vizsgálta az árut. Ha a címzett kidobja a csomagolóanyagot, úgy a futárcég nem tudja kivizsgálni az esetet bizonyíték és eszközök hiányában. Ezek hiányában ugyanis nem bizonyítható, hogy a csomag a szállítás során sérült meg.
 
Lényeges pont, hogy a partnerek csak számlával igazolt értéket tudnak jóváírni, pozitív elbírálás esetén.
A Csomagnet.hu elutasíthat minden olyan kártérítési igényt, amelyhez nincs csatolva fényképes bizonyíték a sérült szállítmányról és az áru értékét igazoló számla másolatáról.
 

Ha azt tapasztalod, hogy a nyomkövetőben a csomagodon nincs mozgás, vagy nem érkezett meg időben a címzetthez, nagyon fontos, hogy mielőbb jelezd ezt felénk az [email protected] címen.

A csomagnet.hu partnere a DPD

Belföld Express COR

felvételtől számított
1 munkanapos GARANTÁLT kiszállítás*
*99%-ban megvalósul. 1 órás időablak

A csomagnet.hu partnere a DPD

Belföld Express

felvételtől számított
1 munkanapos GARANTÁLT kiszállítás*
*99%-ban megvalósul. 1 órás időablak

A csomagnet.hu partnere a GLS

Belföld Express

felvételtől számított
1 munkanapos GARANTÁLT kiszállítás*
99%-ban megvalósul.

A csomagnet.hu partnere a GLS

Belföld Csomagpont

felvételtől számított
1 munkanapos GARANTÁLT kiszállítás*
99%-ban megvalósul.

A csomagnet.hu partnere a MPL

Belföld Postahelyről Posta pontokba

Csomag leadástól számított
1-2 munkanapos kiszállítás

A csomagnet.hu partnere a MPL

Belföld Posta pontról Házhoz

Csomag leadástól számított
1-2 munkanapos kiszállítás

A csomagnet.hu partnere a TNT

Belföld Express

felvételtől számított 1 munkanapos szállítás

A csomagnet.hu partnere a TNT

Belföld Express 09:00

Csomagod az átvétel utáni munkanapon reggel 09:00 -ig odaér a címzetthez.

A csomagnet.hu partnere a TNT

Belföld Express 10:00

Csomagod az átvétel utáni munkanapon reggel 10:00-ig odaér a címzetthez.

A csomagnet.hu partnere a TNT

Belföld Express 12:00

Csomagod az átvétel utáni munkanapon reggel 12:00 -ig odaér a címzetthez.

A csomagnet.hu partnere a DPD

Külföld Classic Export

2-9 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a GLS

Külföld EuroStandard

1-5 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a Packeta

Külföld Csomagpontból házhoz

feladástól számított
3-9 munkanapos szállítás

A csomagnet.hu partnere a TNT

Külföld Economy Express

2-6 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a TNT

Külföld Express

1-2 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a DPD

Import Classic Import

2-5 munkanapos szállítás
feladó országtól függ

A csomagnet.hu partnere a TNT

Import Economy Express

2-5 munkanapos szállítás
feladó országtól függ

A csomagnet.hu partnere a TNT

Import Express

1-2 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a GLS

Import EuroImport

1-5 munkanapos szállítás
feladó országtól függ

A csomagnet.hu partnere a Pick Pack Pont

Belföld Csomagpont

Szállítás
Csomagpontból csomagpontba
2-4 munkanapos szállítás

A csomagnet.hu partnere a Packeta

Belföld Csomagpont

feladástól számított
2-7 munkanapos szállítás

A csomagnet.hu partnere a FedEx

Külföld Economy Export

3-8 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a FedEx

Külföld Priority Export

1-5 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a SAMEDAY

Belföld Háztól házig

felvételtől számított
1-3 munkanapos szállítás
futár viszi a csomagcímkét

A csomagnet.hu partnere a SAMEDAY

Belföld Háztól EasyBoxba

felvételtől számított
1-3 munkanapos szállítás
futár viszi a csomagcímkét