Belépés

Lépj be, hogy részed lehessen az igazi Csomagnet élményben!


vagy

Elfelejtetted a jelszavad?

Hozz létre felhasználói fiókot, mely számos előnnyel jár.


vagy

Van már felhasználói profilod? Bejelentkezés

Gyakran ismételt kérdések

Partnereinkkel kapcsolatos kérdések

A Packeta Group elérhető termékei (Magyarországon Csomagküldő) -szolgáltatás költség- és időhatékony csomagpontból csomagpontba, illetve csomagpontból házhoz megoldást kínál a felhasználók számára.
Eredetileg webáruházak kiszolgálása volt a cél, de a Csomagnet.hu weboldalán keresztül elérhetővé váltak eseti ügyfelek számára is a szolgáltatások.
A cseh székhelyű Packeta cégcsoport többek között Magyarországon, Szlovákiában, Romániában, Csehországban és Lengyelországban működtet csomagpontokat, mindösszesen 4119 darabot, amely folyamatosan bővül. 
Termékeik között szerepel a csomagpontból-csomagpontba, illetve csomagpontból-házig szolgáltatás, ami ennek köszönhetően azt jelenti, hogy rendkívül kedvező árakon tudsz akár külföldi viszonylatban is csomagot küldeni. 
Küldeményed a közel 400 magyarországi átadó-átvevő pontból álló, országos hálózat bármely pontján feladhatod belföldi, illetve külföldi viszonylatba. Saját rutinodnak megfelelően szervezheted napjaidat, hiszen nem kell otthon várnod a futárt, hogy felvegye csomagod. Te magad választhatod ki, hogy hol, és mikor add át csomagod a felvevő ponton. 

 
Hogyan működik?
  • A megrendelési űrlapon válaszd ki a számodra legmegfelelőbb pontot ahova beviszed a küldeményed feladásra, majd a kézbesítési opciók során válaszd ki a csomagpontot, vagy házhoz küldés esetén, írd be a címzett adatokat.
  • A rendelést, illetve a sikeres fizetést követően, rendszerünk automatikusan feldolgozza rendelésed, amelynek sikerességéről visszaigazoló levelet is kapsz egy csomagszámmal, melyet az átvevőhelyen kell bediktálnod. Ezután nincs más dolgod, mint befáradni a kiválasztott csomagfelvételi pontra, és az ott tartózkodó személyzetnek átadni a csomagot továbbításra.
  • Csomagpontra küldés esetén, amint megérkezett az átvevő pontra küldeményed, a címzett a rendelésben megadott telefonszámra, illetve e-mail címre is értesítést kap, hogy a küldeménye átvehető a kiválasztott ponton (minden Packeta pont nyitvatartási ideje fel van tüntetve a megrendelőben, illetve levélben is tájékoztatva van erről). A levélben, illetve SMS-ben feltüntetésre kerül a jelszó, amely szükséges a csomag átvételéhez. Nem szükséges személyi igazolvány, vagy meghatalmazás átvételhez, elegendő a jelszó, így az, aki ismeri a jelszót, átveheti a csomagot.

A pontos árkalkuláció nagyon egyszerű. A csomagszállítás díját a csomagnet.hu felületén a kalkulátorban tudod kiszámolni a méretek és súly alapján. Amennyiben ezután kiválasztod a megfelelő szolgáltatást, a "megrendelem" gombra kattintva megrendelheted a választott szolgáltatást. 

Egyedi ajánlatokért írj nekünk az [email protected] címre, illetve rendszeres csomagfeladás esetén használd az alábbi linken található Árajánlat kérő űrlapot:
https://csomagnet.hu/ajanlatkeres-cegeknek

Fontos tudni, hogy Packeta partnerünk kizárólag megfelelő csomagolással vesz fel küldeményeket (kartondobozos csomagolás). Fóliában, vagy csomagolás nélküli csomagokat nem szállít.
 

Küldeményfelvételhez rendelhetsz futárt online, regisztráció nélkül. Azoknak az ügyfeleinknek, akik gyakrabban adnak fel küldeményeket, javasoljuk a regisztrációs csomagfeladást, ugyanis a regisztrált fiókhoz, nagyon sok plusz kényelmi szolgáltatás párosul. Ilyen többek között a cím adatbázis, egy kattintásos újra feladás, illetve a fuvarlevél számának elmentése.

Habár törekszünk arra, hogy minden ország felkerüljön a címzett országok listájára, így is előfordulhat, hogy valamely ország (vámköteles országok) pillanatnyilag még nem szerepel az oldalon.
Ebben az esetben kérjük, hogy a lenti űrlap kitöltésével, vagy az [email protected] címre írt leveleddel kérj egyedi árajánlatot. 
Ajánlatunkat 72 órán belül elküldjük az általad megadott e-mail címre.
Vámköteles országba partnereink közül a TNT és a FedEx szállít. 
Javasoljuk, hogy mielőtt ajánlatot kérsz, böngészd át TNT és FedEx partnerünk szállítási feltételeit a következő link segítségével: LINK TNT, LINK FedEx
 

A küldemény felvétele egy általad választott csomagponton történik.
A csomagot bármely ponton leadhatod.
 

Packeta partnerünk esetében kizárólag Európai Uniós tagállamok országaiba küldhetsz csomagot. Amennyiben harmadik országba szeretnéd feladni küldeményed, használd TNT vagy FedEx partnerünket, ahol folyamatos bővítéseknek köszönhetően egyre több vámköteles országba adhatsz fel csomagot.
 

A csomag maximális súlya 10 kg, maximális mérete pedig 40x25x30 cm lehet. A csomag hosszúságának, szélességének és magasságának összege nem haladhatja meg a 95 cm-t. A csomag minimális mérete azonban nem lehet kisebb, mint 10×7×1 cm.
 

Szükségünk van a pontos tömeg és méret adatokra ahhoz, hogy a Packeta biztosítani tudja a gördülékeny szállítást. Amennyiben ez az információ nem pontos, megnövekedhet küldeményed tranzit ideje. Amennyiben a futár a fevétel helyszínén különbséget tapasztal a rendelési adatok, illetve a tényleges súly között, a költségkülönbséget bekérheti, de számottevő eltérés esetén előfordulhat, hogy megtagadja a küldemény felvételét is, illetőleg a depóból visszaszállíthatják a feladónak a csomagot. Ez utóbbival a szállítási díjat is elveszted.
 

A Packeta veszélyes (ADR) áruk szállítását nem vállalja.

Az áru csomagolásához használj az áru súlyának megfelelő vastagságú kartondobozt. A belső csomagolásnál kérjük, használj kitöltő anyagot, majd erős ragasztószalaggal ragassza körbe a dobozt. 
 
A küldemény nem állhat több összeragasztott dobozból. Minden doboz külön csomagként kezelendő, új szállítási megbízást kell hozzá rögzíteni.
Amennyiben mégis feladásra kerül egy több dobozból összeragasztott küldemény, a partner visszafordíthatja azt a feladó részére, mely esetben a szállítási díj visszatérítésére nincs lehetőség.

 
Külső csomagolás
 
A megfelelő védettséget nyújtó csomagolás jó minőségű, vízálló, legalább háromrétegű kartondoboz. A sarkok megerősítése és az élvédők használata javasolt. Az új dobozok a legjobbak, anyagában sérült vagy gyűrött csomagolóanyag nem ajánlott.
 
Belső tér kitöltése
 
A dobozon belül az üres részeket célszerű töltőanyaggal kitölteni. Az árunak a dobozon belül nem szabad elmozdulnia, a kitöltőanyag feleljen meg az áru jellemző tulajdonságainak. Csomagoláson belül a termékek ne érintkezzen egymással, illetve közvetlenül a doboz falával.
 
Rögzítés, ragasztás
 
A dobozokat ragasztószalaggal körben meg kell erősíteni. A nehezebb vagy nagyobb csomagok esetén erősebb vagy dupla ragasztás célszerű.
 
Címzés
 
A régi címzést vagy irányító cetlit el kell távolítani a feladás előtt. A csomagokat ne pántold össze, külön-külön add fel. Minden csomagnak jól azonosíthatónak kell lennie.
 

A csomagkeresés funkcióval nyomon követheted a csomag útját. 
A kereséshez a következő linket használd:
https://tracking.packeta.com/hu/tracking/search
 

A felvevő csomagpontba kell befáradni a csomag feladásának érdekében. Az üzletben tartózkodó személyzet a csomag átvételét követően regisztrálják a csomagot a Feladó által bemondott csomagszám alapján.
Általában 2-3 percig tart egy átvétel.

 

A feladási ponton már nincsenek költségeid, fizetned nem kell. A szolgáltatás díját a rendelés befejeztével online bankkártyás fizetéssel, vagy banki átutalással egyenlítetted ki.
Átutalásos fizetés esetén a feldolgozási idő munkaidőn belül (8-16 óráig) kb 1,5 - 2 óra.

A csomagot megcímezned nem szükséges, ezt az átvételi ponton intézik.
Ennek ellenére azért javasoljuk, hogy feladó név, illetve címzett név legyen a csomagra ráírva, hiszen ha a címke valamilyen okból leválik a csomagról, az nehéz beazonosítást eredményezhet.
 

Igen, a megrendelés alkalmával ügyelj arra, hogy a címzett telefonszáma, illetve e-mail címe is valós adatokat tartalmazzon, ellenkező esetben az értesítést a rendszer nem tudja kézbesíteni. E-mailben és SMS üzenetben is értesítést kap a címzett a csomag átvételi lehetőségről. Az üzenetek tartalmazzák többek között az átvevőhely nevét, címét, nyitvatartási idejét, küldemény számát, valamint a jelszót, amely a csomag átvételéhez különösen fontos!

Bárki átveheti aki tudja a jelszót, melyet e-mailben és SMS üzenetben küld ki a rendszer. Különösen figyelj arra, hogy illetéktelen személyek ne juthassanak hozzá a kódhoz!

A Packeta felvevő Pontokon a Feladó kérésére egy, az átvétel tényét igazoló szelvényt ad az átadó pont személyzete az átvevőnek.  A szelvényt az átvevőnek alá kell írnia, az átvétel alkalmával. A szelvényt mindenképpen őrizd meg a csomag életútja befejeztéig!

Fontos megjegyezni, hogy minden pont egyben feladási illetve átvételi pontként is funkcionál. A pontok listáját, megrendelés alkalmával a település kiválasztása során találhatod meg, illetve választhatod ki. 
A pontok listáját a következő oldalon is megtalálod:
https://www.csomagkuldo.hu/atvevohelyek

Igen, a pontokon 80%-ban már lehetséges bankkártyával is fizetni. Kérjük, minden esetben tájékozódj a boltkereső (https://www.csomagkuldo.hu/atvevohelyek) felületén az adott üzletre vonatkozó fizetési lehetőségekről. Az Utánvét összegét a Címzett készpénzben is megtérítheti.

A pontok többsége nyitva tart a hétvége folyamán is, ez a szolgáltatás egyik előnye. Átvétel elött minden esetben tájékozódj az átvevőhely nyitvatartását illetően.

A Packeta magyarországi ügyfélszolgálatának elérhetőségei:

Telefon: +36 1 400 88 06
E-mail: [email protected]

Nyitvatartási idő: HÉTFŐ-KEDD-SZERDA-PÉNTEK: 8–18
CSÜTÖRTÖK: 8–20
 

Utánvétkezelés választása esetén a kiszolgáltatáskor futár beszedi az általad megadott csomag utánvét díját a címzettől, majd ez a kézbesítéstől számított 8-10 munkanapon belül kiutalásra kerül a megrendelés során megadott bankszámlaszámra.
 

A fuvar díját bankkártyás vagy banki átutalásos mód segítségével egyenlítheti ki bárki (feladó, címzett, vagy akár egy harmadik fél). 
Ha a címzett ragaszkodik a készpénzes fizetéshez, abban az esetben a következő leírásunk tartalmaz hasznos információkat az utánvét összegébe történő fuvardíj belekalkuláláshoz (ebben az esetben továbbra is a feladó fizeti ki a fuvar díját feladáskor, amit az utánvét összeggel együtt tud érvényesíteni a leírásban megfelelő módon):
https://csomagnet.hu/blog-entry/mi-az-utanvet--es-hogyan-szamoljam-ki-
 

Online bankkártyás fizetéssel illetve banki átutalással.
 
Átutalásos fizetés esetén a feldolgozási idő munkaidőn belül (8-16 óráig) kb 1,5 - 2 óra.
 

Ha törölni, vagy módosítani szeretnéd a megrendelt csomagküldést, és nem fizetted még ki a szolgáltatást, azt könnyedén megteheted e-mailben ([email protected]), illetve a kapcsolat menüpont alatt. Amennyiben kifizetted már a szolgáltatást, javasoljuk, hogy minél hamarabb lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy még a futár érkezése előtt megtehessük a szükséges lépéseket. 

 

Nem. A Packeta nem tud postafiók, sem posta címre szállítani.

Packeta szállítás esetében a csomagcímke nyomtatására nincs szükség, a csomagfeladási helyen intézik a kollégák a bediktált csomagszám alapján.

A futárcégek alkalmazottai a küldemény átvételekor nem mérik le annak tényleges súlyát. A felvételt követően a csomagot az adott ország központi gyűjtőraktárában (HUB) lemérik. Többletsúly esetén számlát állítunk ki a felmerült plusz költségről. A különbözet rendezéséig a csomagküldési folyamat felfüggesztésre kerülhet.
Ha pedig a csomag súlya meghaladja a maximális határt, akkor visszaszállításra kerül a feladónak, elvesztve ezzel a szállítási díjat.
Amennyiben még csomagfelvétel előtt észreveszed, hogy a küldemény nehezebb, mint a megadott súly, azt kérjük, az [email protected] címre jelezd felénk.
 

Ha azt tapasztalod, hogy csomagod sérült, nagyon fontos, hogy jelezd ezt a futár felé.
Felénk az esetet az [email protected] címen tudod bejelenteni.
 
A sérült vagy eltűnt szállítmánnyal kapcsolatos kárbejelentést a kézbesítési dátumától számított 96 órán belül kell írásban megtenni felénk. A 96 órás határidő elmulasztása a kárigényt semmissé teszi.
 
Sérülés esetén nagyon fontos, sőt kötelező, hogy a címzetted ne dobja ki a csomagolóanyagot. A futárcégek mind a csomagolóanyagot, mind a sérült árut bekérhetik a kár elbírálási folyamat idejére.
Ha a címzett meg tudja javítani a sérült árut vagy áru részét, azt se tegye meg addig, amíg a futárcég képviselője meg nem vizsgálta az árut. Ha a címzett kidobja a csomagolóanyagot, úgy a futárcég nem tudja kivizsgálni az esetet bizonyíték és eszközök hiányában. Ezek hiányában ugyanis nem bizonyítható, hogy a csomag a szállítás során sérült meg.
 
Lényeges pont, hogy a partnerek csak számlával igazolt értéket tudnak jóváírni, pozitív elbírálás esetén.
A Csomagnet.hu elutasíthat minden olyan kártérítési igényt, amelyhez nincs csatolva fényképes bizonyíték a sérült szállítmányról és az áru értékét igazoló számla másolatáról. 
 

Ha azt tapasztalod, hogy a nyomkövetőben a csomagodon nincs mozgás, vagy nem érkezett meg időben a címzetthez, nagyon fontos, hogy mielőbb jelezd ezt felénk az [email protected] címen.

A Bonprix és egyéb webáruházak esetében a CSLK 1097 Budapest Fehérakác u. 3. címre küldendő csomagoknál csak azon küldemények kerülnek átvételre, melyhez jegyzőkönyv / a vásárlástól való elállás / visszáru nyomtatvány van csatolva. Ez kézbesítéskor ellenőrzésre kerül, és azokat a csomagokat, melyek nincsenek jegyzőkönyvvel / elállással ellátva, nem kerülnek átvételre a címen.

A csomagnet.hu partnere a DPD

Belföld Express COR

felvételtől számított
1 munkanapos GARANTÁLT kiszállítás*
*99%-ban megvalósul. 1 órás időablak

A csomagnet.hu partnere a DPD

Belföld Express

felvételtől számított
1 munkanapos GARANTÁLT kiszállítás*
*99%-ban megvalósul. 1 órás időablak

A csomagnet.hu partnere a GLS

Belföld Express

felvételtől számított
1 munkanapos GARANTÁLT kiszállítás*
99%-ban megvalósul.

A csomagnet.hu partnere a GLS

Belföld Csomagpont

felvételtől számított
1 munkanapos GARANTÁLT kiszállítás*
99%-ban megvalósul.

A csomagnet.hu partnere a MPL

Belföld Postahelyről Posta pontokba

Csomag leadástól számított
1-2 munkanapos kiszállítás

A csomagnet.hu partnere a MPL

Belföld Posta pontról Házhoz

Csomag leadástól számított
1-2 munkanapos kiszállítás

A csomagnet.hu partnere a TNT

Belföld Express

felvételtől számított 1 munkanapos szállítás

A csomagnet.hu partnere a TNT

Belföld Express 09:00

Csomagod az átvétel utáni munkanapon reggel 09:00 -ig odaér a címzetthez.

A csomagnet.hu partnere a TNT

Belföld Express 10:00

Csomagod az átvétel utáni munkanapon reggel 10:00-ig odaér a címzetthez.

A csomagnet.hu partnere a TNT

Belföld Express 12:00

Csomagod az átvétel utáni munkanapon reggel 12:00 -ig odaér a címzetthez.

A csomagnet.hu partnere a DPD

Külföld Classic Export

2-9 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a GLS

Külföld EuroStandard

1-5 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a Packeta

Külföld Csomagpontból házhoz

feladástól számított
3-9 munkanapos szállítás

A csomagnet.hu partnere a TNT

Külföld Economy Express

2-6 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a TNT

Külföld Express

1-2 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a DPD

Import Classic Import

2-5 munkanapos szállítás
feladó országtól függ

A csomagnet.hu partnere a TNT

Import Economy Express

2-5 munkanapos szállítás
feladó országtól függ

A csomagnet.hu partnere a TNT

Import Express

1-2 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a GLS

Import EuroImport

1-5 munkanapos szállítás
feladó országtól függ

A csomagnet.hu partnere a Pick Pack Pont

Belföld Csomagpont

Szállítás
Csomagpontból csomagpontba
2-4 munkanapos szállítás

A csomagnet.hu partnere a Packeta

Belföld Csomagpont

feladástól számított
2-7 munkanapos szállítás

A csomagnet.hu partnere a FedEx

Külföld Economy Export

2-8 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a FedEx

Külföld Priority Export

1-5 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a UPS

Külföld Standard háztól házig

felvételtől számított
2-6 munkanapos szállítás
nyomtatás szükséges!