Belépés

Lépj be, hogy részed lehessen az igazi Csomagnet élményben!


vagy

Elfelejtetted a jelszavad?

Hozz létre felhasználói fiókot, mely számos előnnyel jár.


vagy

Van már felhasználói profilod? Bejelentkezés

Gyakran ismételt kérdések

Partnereinkkel kapcsolatos kérdések
Csomagnet.hu Övméret ellenőrző kalkulátor

A pontos árkalkuláció nagyon egyszerű, melyet Te is el tudsz végezni a főoldalon. Az árkalkulátorban a szükséges adatok megadását követően pontos információt kaphatsz az árakról. Egyedi ajánlatokért használd a főoldalon található "KEDVEZMÉNYEK - Rendszeres feladóknak..." dobozt.  
Fontos tudni, hogy partenereink kizárólag megfelelő csomagolással vesznek fel küldeményeket (kartonpapír csomagolás). Fóliában, vagy csomagolás nélküli csomagokat, egyik partnerünk sem szállít. Jelenleg felnőtt kerékpár szállítása sem megoldott, még kereskedelmi csomagolásban sem.

Habár törekszünk arra, hogy minden ország felkerüljön a címzett országok listájára, így is előfordulhat, hogy valamely ország (vámköteles országok) pillanatnyilag még nem szerepel az oldalon.
Ebben az esetben kérjük, hogy a lenti űrlap kitöltésével kérj egyedi árajánlatot. 
Ajánlatunkat 72 órán belül elküldjük az általad megadott e-mail címre.
 
Vámköteles országba partnereink közül a TNT szállít. 
Javasoljuk, hogy mielőtt ajánlatot kérsz, böngészd át TNT partnerünk szállítási feltételeit a következő link segítségével: LINK
 
 

A GLS szolgáltatásait magánszemélyek illetve céges feladók is igénybe vehetik.

Zöld, környezettudatos, szelektív, élhetőbb. Szavak, amelyek egyre jobban átszövik mindennapjainkat. Az élet minden területén egyre többen igyekszünk óvni a környezetünket. Miért ne tegyük így a számláinkkal kapcsolatban is?
Nálunk alap esetben elektronikusan készülnek a számlák, persze igényelhető papír alapon is.
Az oldalon található minden GLS szolgáltatás esetében a papír alapú számla felára egységesen bruttó 490 Ft.

A csomagot a feladó által meghatározott címen lehet feladni. A szolgáltatás háztól-házig, illetve háztól-Csomagpont és Csomagautomata viszonylatokra érvényes.

A csomag nem haladhatja meg az alábbi méreteket:
Hosszúság: 90 cm
Szélesség: 90 cm
Magasság: 60 cm
Körméret: 300 cm
Körméret meghatározása: 2 x szélesség + 2 x magasság + 1 x hosszúság
 

A csomag súlya nem haladhatja meg a 37 kg-ot belföld esetében. Export csomagszállításnál 31 kg a maximális küldemény súlya.

A nem megfelelően és/vagy a megszokottól eltérően csomagolt áruk általában nem tartoznak a szállítható áruk közé. Számítógépeket (pl. asztali számítógépek és notebook-ok) csak az eredeti csomagolásban vesz fel a GLS. A szállításból kizárt áruféleségek többek között:
  • 500.000 Ft értéket meghaladó csomag
  • Különös gondosságot igénylő áruk (pl. törékeny áruk)
  • Romlandó vagy hőmérsékletre érzékeny áruk
  • Élő állatok és növények
  • Emberi vagy állati maradványok
  • Postafiókra címzett csomagok
  • Különösen értékes áruféleségek (pl. arany, nemesfémek, drágakövek, ékszerek, valódi igazgyöngyök, műalkotások, régiségek, stb.)
  • Lőfegyverek, lőszerek, robbanóanyagok, az ADR (Európai egyezmény a veszélyes áruk közúti szállításáról) és az IATA (légi szállítás) által felsorolt veszélyes anyagok
  • Jövedéki termékek, dohány és szeszesital (export esetén)
  • Személyes ingóságok
  • ATA-Carnet-val kísért áruk
További információkat a GLS Általános Üzleti Feltételekben találsz.
 

Az áru csomagolásához használj az áru súlyának megfelelő vastagságú kartondobozt. A belső csomagolásnál kérjük, használj kitöltő anyagot, majd erős ragasztószalaggal ragassza körbe a dobozt. 
 
Külső csomagolás
 
A megfelelő védettséget nyújtó csomagolás jó minőségű, vízálló, legalább háromrétegű kartondoboz. A sarkok megerősítése és az élvédők használata javasolt. Az új dobozok a legjobbak, anyagában sérült vagy gyűrött csomagolóanyag nem ajánlott.
 
Belső tér kitöltése
 
A dobozon belül az üres részeket célszerű töltőanyaggal kitölteni. Az árunak a dobozon belül nem szabad elmozdulnia, a kitöltőanyag feleljen meg az áru jellemző tulajdonságainak. Csomagoláson belül a termékek ne érintkezzen egymással, illetve közvetlenül a doboz falával.
 
Rögzítés, ragasztás
 
A dobozokat ragasztószalaggal körben meg kell erősíteni. A nehezebb vagy nagyobb csomagok esetén erősebb vagy dupla ragasztás célszerű.
 
Címzés
 
A csomagcímkét, melyet a futár magával visz a feladó címére, a doboz legnagyobb felületére kell ragasztani. A régi címzést vagy irányító cetlit el kell távolítani a feladás előtt. A csomagokat ne pántold össze, külön-külön add fel. Minden csomagnak jól azonosíthatónak kell lennie.

A csomagkeresés funkcióval nyomon követheted a csomag útját. 
A kereséshez a következő linket használd:

A GLS felelősséget vállal a csomagok sérüléséért vagy elvesztéséért. A biztosítás nem terjed ki a következménykárokra és az elmaradt haszonra. A GLS maximum 50.000 forint áruértékig vállalja a kártérítést. Az áru értéke alatt a beszerzési árat, használt áru esetén az aktuális értékét, vagy aukció keretében feladott árunál az aukciós árat - a felsoroltak közül a legalacsonyabbat - érti. További információk az Általános Üzleti Feltételekben találhatók.

Nincs mennyiségi korlát, bármennyi csomagot feladhatsz weboldalunkon keresztül. Abban az esetben, ha rendszeresen szeretnél nagyobb mennyiséget feladni, kérjük, vedd fel a kapcsolatot velünk.

A belföldi csomagokat garantáltan a feladást követő munkanapon szállítja ki a GLS. A szomszédos európai országokba 24-48 óra, a távolabbi országokba pedig 72-120 óra az átfutási idő. A GLS hétfőtől péntekig, munkaidőben szállít. Az alábbi linken megnézheted, hol van most és milyen státusza van a feladott csomagodnak.

Ha a címzett az első kiszállításnál nem tartózkodik a megadott címen, a GLS futár értesítőt hagy a címzettnek és és egyéb rendelkezés hiányában visszaviszi a depóba a csomagot. A GLS újból megkísérli kézbesíteni a küldeményt. Ha a második kézbesítési kísérlet is sikertelen, ismét a depóba kerül a csomag.
A futár értesítőt hagy a címzettnek sikertelen kézbesítés esetén. A címzett az értesítőn megadott telefonszámon egyeztetheti a második kézbesítést. Ha a második kézbesítés is sikertelen a GLS visszaküldi a csomagot a feladónak.

Ha törölni szeretnéd a megrendelt csomagküldést, és nem fizetted még ki a szolgáltatást, azt könnyedén megteheted e-mailben, a kapott csomagszám megadásával. Amennyiben kifizetted a szolgáltatást és törölni, módosítani szeretnél, minél hamarabb lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy még a futár érkezése előtt megtehessük a szükséges lépéseket.

GLS partnerünk választása esetén nem kell nyomtatni sem a belföldi, sem pedig a külföldi export és import csomagküldési irányító címkét, a GLS futár viszi magával az előre nyomtatott öntapadós csomagcímkét.

Ez területenként eltérő, és irányítószámtól is függ. Partnereink mindig próbálnak az igényeknek megfelelni, és teljesíteni a megrendelő kérését. Így mindent megtesznek annak érdekében, hogy a kért időpontban érkezzenek a helyszínre és vegyék fel a csomagját. A csomagokat hétköznaponként 8-18 óra között veszik fel, és szállítják ki.
 

A futárcégek alkalmazottai a küldemény átvételekor nem mérik le annak tényleges súlyát. A felvételt követően a csomagot az adott ország központi gyűjtőraktárában (HUB) lemérik. Többletsúly esetén számlát állítunk ki a felmerült plusz költségről. A különbözet rendezéséig a csomagküldési folyamat felfüggesztésre kerülhet.

A csomag feladását követő munkanap közvetlenül a feladó által megjelölt CsomagPontba szállítja a GLS a csomagot, ahonnan az átvevő a számára legkényelmesebb időben át tudja venni azt.
 
A szolgáltatás előnyei:
 
  • Átvételi lehetőség több mint 850 GLS CsomagPontban,
  • E-mail értesítés a címzettek részére, mely tartalmazza a csomagleadás időpontját a GLS CsomagPontban,
  • Hosszabb, rugalmasabb nyitva tartás, országos lefedettség,
  • A megrendeléstől számítva 5 munkanap áll a címzett rendelkezésére, hogy átvegye a csomagot.
Az aktuális csomagpontok listája a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagpont-kereses linken tekinthető meg.

GLS Hungary a székhelyén Vevőszolgálatot tart fenn, mely munkanapokon 7-18 óráig működik és a csomagszámok alapján felvilágosítást ad (IOD), a csomagokról, kérésre a Megbízónak POD-t küld, valamint a csomagszállítással kapcsolatos esetleges reklamációkat kezeli.

A Vevőszolgálat elérhető:
a 36 29 88 66 70 telefonon
a 36 29 88 66 10 telefaxon


az [email protected], [email protected], [email protected] e-mail címeken.
A csomagok kézbesítési információja (státusza) a csomagfelvételt követő második munkanaptól kezdődően a www.gls-group.eu honlapon a csomagkeresési menüben a csomagszám alapján lehívható.
 
GLS Hungary a címzettek részére külön Vevőszolgálatot tart fenn, mely munkanapokon 7-20 óráig működik.
A 36 1 802-02-65 telefonszámon a címzettek részére csomagszám alapján ad felvilágosítást a csomagokról.

Ha azt tapasztalod, hogy csomagod sérült, nagyon fontos, hogy jelezd ezt a futár felé.
Felénk az esetet a kárbejelentő űrlap kitöltésével jelezheted amely a következő linken érhető el:
 
 
A sérülésről készített fotókat a következő e-mail címünkre küld el: [email protected]

A sérült vagy eltűnt szállítmánnyal kapcsolatos kárbejelentést a kézbesítési dátumától számított 96 órán belül kell írásban megtenni felénk. A 96 órás határidő elmulasztása a kárigényt semmissé teszi.

Sérülés esetén nagyon fontos, sőt kötelező, hogy a címzetted ne dobja ki a csomagolóanyagot. A futárcégek mind a csomagolóanyagot, mind a sérült árut bekérhetik a kár elbírálási folyamat idejére.
Ha a címzett meg tudja javítani a sérült árut vagy áru részét, azt se tegye meg addig, amíg a futárcég képviselője meg nem vizsgálta az árut. Ha a címzett kidobja a csomagolóanyagot, úgy a futárcég nem tudja kivizsgálni az esetet bizonyíték és eszközök hiányában. Ezek hiányában ugyanis nem bizonyítható, hogy a csomag a szállítás során sérült meg.

Lényeges pont, hogy a partnerek csak számlával igazolt értéket tudnak jóváírni, pozitív elbírálás esetén.
A Csomagnet.hu elutasíthat minden olyan kártérítési igényt, amelyhez nincs csatolva fényképes bizonyíték a sérült szállítmányról és az áru értékét igazoló számla másolatáról. 
 

Igen. Ha lemondtad a megbízást emailben, akkor a már fizetett szállítási költséget visszautaljuk számládra.
Utalással kiegyenlített megbízásokat a rendelésnél használt bankszámlaszámra, bankkártyás fizetések esetén pedig a rendelésnél használt bankkártyára térítjük meg. A rendelések törlése és visszautalása bejelentéstől számított 5 munkanapon belül teljesítjük.
 

A csomagnet.hu partnere a DPD

Belföld Classic

felvételtől számított
1-2 munkanapos szállítás

A csomagnet.hu partnere a DPD

Belföld Delta

felvételtől számított
1-3 munkanapos szállítás

A csomagnet.hu partnere a GLS

Belföld Express

felvételtől számított
1 munkanapos GARANTÁLT kiszállítás*
99%-ban megvalósul.

A csomagnet.hu partnere a GLS

Belföld Csomagpont

felvételtől számított
1 munkanapos GARANTÁLT kiszállítás*
99%-ban megvalósul.

A csomagnet.hu partnere a MPL

Belföld Postahelyről Posta pontokba

Csomag leadástól számított
1-2 munkanapos kiszállítás

A csomagnet.hu partnere a MPL

Belföld Posta pontról Házhoz

Csomag leadástól számított
1-2 munkanapos kiszállítás

A csomagnet.hu partnere a TNT

Belföld Express

felvételtől számított 1 munkanapos szállítás

A csomagnet.hu partnere a TNT

Belföld Express 09:00

Csomagod az átvétel utáni munkanapon reggel 09:00 -ig odaér a címzetthez.

A csomagnet.hu partnere a TNT

Belföld Express 10:00

Csomagod az átvétel utáni munkanapon reggel 10:00-ig odaér a címzetthez.

A csomagnet.hu partnere a TNT

Belföld Express 12:00

Csomagod az átvétel utáni munkanapon reggel 12:00 -ig odaér a címzetthez.

A csomagnet.hu partnere a DPD

Külföld Classic

2-7 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a GLS

Külföld EuroStandard

1-5 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a Packeta

Külföld Csomagpontból házhoz

feladástól számított
3-9 munkanapos szállítás

A csomagnet.hu partnere a TNT

Külföld Economy Express

2-5 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a TNT

Külföld Express

1-2 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a DPD

Import Classic

2-5 munkanapos szállítás
feladó országtól függ

A csomagnet.hu partnere a TNT

Import Economy Express

2-5 munkanapos szállítás
feladó országtól függ

A csomagnet.hu partnere a TNT

Import Express

1-2 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a GLS

Import EuroImport

1-5 munkanapos szállítás
feladó országtól függ

A csomagnet.hu partnere a Pick Pack Pont

Belföld Csomagpont

Szállítás
Csomagpontból csomagpontba
2-4 munkanapos szállítás

A csomagnet.hu partnere a Packeta

Belföld Csomagpont

feladástól számított
2-7 munkanapos szállítás

A csomagnet.hu partnere a Packeta

Belföld Csomagpontból házhoz

feladástól számított
2-7 munkanapos szállítás