Belépés

Lépj be, hogy részed lehessen az igazi Csomagnet élményben!


vagy

Elfelejtetted a jelszavad?

Hozz létre felhasználói fiókot, mely számos előnnyel jár.


vagy

Van már felhasználói profilod? Bejelentkezés

Gyakran ismételt kérdések

Partnereinkkel kapcsolatos kérdések
Csomagnet.hu Övméret ellenőrző kalkulátor

A pontos árkalkuláció nagyon egyszerű. A csomagszállítás díját a csomagnet.hu felületén a kalkulátorban tudod kiszámolni a méretek és súly alapján. Amennyiben ezután kiválasztod a megfelelő szolgáltatást, a "megrendelem" gombra kattintva megrendelheted a választott szolgáltatást. 

Egyedi ajánlatokért írj nekünk az [email protected] címre, illetve rendszeres csomagfeladás esetén használd az alábbi linken található Árajánlat kérő űrlapot:
https://csomagnet.hu/ajanlatkeres-cegeknek

Fontos tudni, hogy GLS partnerünk kizárólag megfelelő csomagolással vesz fel küldeményeket (kartondobozos csomagolás). Fóliában, vagy csomagolás nélküli csomagokat nem szállít.

Küldeményfelvételhez rendelhetsz futárt online, regisztráció nélkül. Azoknak az ügyfeleinknek, akik gyakrabban adnak fel küldeményeket, javasoljuk a regisztrációs csomagfeladást, ugyanis a regisztrált fiókhoz, nagyon sok plusz kényelmi szolgáltatás párosul. Ilyen többek között a cím adatbázis, egy kattintásos újra feladás, illetve a fuvarlevél számának elmentése.
 

Habár törekszünk arra, hogy minden ország felkerüljön a címzett országok listájára, így is előfordulhat, hogy valamely ország (vámköteles országok) pillanatnyilag még nem szerepel az oldalon.
Ebben az esetben kérjük, hogy a lenti űrlap kitöltésével, vagy az [email protected] címre írt leveleddel kérj egyedi árajánlatot. 
Ajánlatunkat 72 órán belül elküldjük az általad megadott e-mail címre.
Vámköteles országba partnereink közül a TNT és a FedEx szállít. 
Javasoljuk, hogy mielőtt ajánlatot kérsz, böngészd át TNT és FedEx partnerünk szállítási feltételeit a következő link segítségével: LINK TNT, LINK FedEx

A GLS szolgáltatásait magánszemélyek illetve céges feladók is igénybe vehetik.

Zöld, környezettudatos, szelektív, élhetőbb. Szavak, amelyek egyre jobban átszövik mindennapjainkat. Az élet minden területén egyre többen igyekszünk óvni a környezetünket. Miért ne tegyük így a számláinkkal kapcsolatban is?
Nálunk alap esetben elektronikusan készülnek a számlák, persze igényelhető papír alapon is.
Az oldalon található minden GLS szolgáltatás esetében a papír alapú számla felára egységesen bruttó 490 Ft.
 

A csomagot a feladó által meghatározott címen lehet feladni. A szolgáltatás háztól-házig, illetve háztól-Csomagpontig viszonylatokra érvényes.

GLS partnerünk esetében kizárólag Európai Uniós tagállamok országaiba küldhetsz csomagot. Amennyiben harmadik országba szeretnéd feladni küldeményed, használd TNT vagy FedEx partnerünket, ahol folyamatos bővítéseknek köszönhetően egyre több vámköteles országba adhatsz fel csomagot.
 


A csomag nem haladhatja meg az alábbi méreteket:
Hosszúság: 90 cm
Szélesség: 90 cm
Magasság: 60 cm
Körméret: 300 cm
Körméret meghatározása: 2 x szélesség + 2 x magasság + 1 x hosszúság
 
A csomag súlya nem haladhatja meg a 37 kg-ot belföld esetében. Export csomagszállításnál 31 kg a maximális küldemény súlya.
 
 

Szükségünk van a pontos tömeg és méret adatokra ahhoz, hogy a GLS biztosítani tudja a gördülékeny szállítást. Amennyiben ez az információ nem pontos, megnövekedhet küldeményed tranzit ideje. Amennyiben a futár a fevétel helyszínén különbséget tapasztal a rendelési adatok, illetve a tényleges súly között, a költségkülönbséget bekérheti, de számottevő eltérés esetén előfordulhat, hogy megtagadja a küldemény felvételét is, illetőleg a depóból visszaszállíthatják a feladónak a csomagot. Ez utóbbival a szállítási díjat is elveszted.
 


- ablak (ablaküveg, üveglap, bekeretezett ablak, üvegpolc, üvegezett ajtó, üvegcsillár) 
- aerosolos kozmetikai és háztartási szerek (dezodor, bútorápoló, légfrissítő) - akrilmosdó, kád, wc tartály, mosdókagyló, zuhanykabin, zuhanyfülke, egyéb szaniter 
- ADR (Rendelet a veszélyes áruk közúton történő szállításáról) értelmében veszélyes áruk - azbeszt veszélyre figyelmeztető jelzéssel ellátott termékek - biológiai veszélyt jelző jelzéssel ellátott termékek 
- cigaretta és egyéb dohánytermék, e-cigaretta bármilyen mennyiségben 
- csomagolatlan áru 
- csomagoláson rasszista, obszcén, köz- vagy személyiségi jogokat sértő felirattal vagy képpel jelölt küldemény 
- emberi maradványok és hamvak, kegyeleti érzéseket sértő tárgyak, halotti hamvak 
- emberre ártalmas jelzéssel ellátott termékek 
- belföldi csomagok esetén: minden romlandó, gyorsfagyasztott élelmiszer, továbbá nyers és feldolgozatlan élelmiszer, és egyéb áruk (pl. gyümölcs, zöldség, tojás, krumpli stb.), főtt- és készételek, valamint házi készítésű ételek 
- export és import csomagok vonatkozásban minden élelmiszer (kivéve a nem romlandó, tartós élelmiszerek 
– pl. száraztészta, csokoládé, szaloncukor, stb.) 
- Élő/elhullott növények és állatok 
- gépjármű alkatrészek (akkumulátor, autóajtó, használt motorblokk légzsák, szélvédő, sebességváltó) használt áruk, melyek olajat és/vagy üzemanyagot tartalmaznak)
- Autókarosszéria (motorháztető, ajtó, légterelő, lökhárító stb.) elemeket dobozolás nélkül (csak fóliába csomagolt feladása) 
- gyúlékony, tűzveszélyes anyagok 
- hőmérsékletre érzékeny áruk – meleg és hő hatására térfogatváltozásra képes anyagok (pl. zsírok, olajok stb.) - hűtést/fűtést igénylő áruk 
- jövedéki termékek, szeszes ital és alkoholt tartalmazó termékek (kivéve belföldi viszonylatban, és nem kereskedelmi mennyiségben – export csomagok esetén fogadó országtól függ) 
- kábítószerek és pszichotróp anyagok 
- készpénz (papírpénz vagy érme) bármilyen pénznemben, készpénz helyettesítő fizetési eszköz pl. bankkártya, hitelkártya, étkezési jegyek, üdülési csekk, értékpapírok, továbbá: állampapírok, előrefizetett telefonkártya, aktivált SIM kártya, és még fel nem használt bélyegek is - különleges értékű áruk (pl. a pénz, a nemesfémek, a pénzértékű dokumentumok, kihúzott nyereményszelvények és hasonlók, igazgyöngyök, drágakövek, ékszerek)
- lőszerek, lőfegyverek, robbanószerek és hasonlók, ideértve a sűrített levegővel vagy szén-dioxiddal működő fegyvereket, a valódi fegyverrel összetéveszthető utánzatokat és azok alkatrészeit - műtárgyak, előszereteti értékkel rendelkező tárgyak 
- ömlesztett áru (zsákos küldemény) 
- összepántolt, összekötözött csomag 
- romlandó, fertőző, undort keltő áruk 
- sérült csomagolású küldemények 
- sugárzó anyagok 
- túlsúlyos, vagy túlméretes áruk, küldemények 
- minden egyéb olyan tárgy, anyag, melynek szállítása jogszabályba ütközik.
A fentieken túlmenően partnereink alkalmazottja megtagadhatja a csomag elszállítását az alábbi esetekben:
- bőröndbe csomagolt küldemény (körbefóliázott, kartonlapokkal megerősített bőrönd felvételét is megtagadhatja a futár) 
- csomagolatlan áru - helytelenül, vagy nem megfelelően csomagolt áruk (ide értve a folyékony anyagokat is) 
- küldemény súlya meghaladja a 70 kg-ot és nincs raklapon 
- küldemény élei csomagolatlanok és/vagy bizonyos részei kiállnak 
- küldeménydarabok nincsenek rögzítve a raklapon 
- raklapra helyezett küldemények lelógnak a raklapról 
- sérült csomagolás
-Postafiókra címzett csomagok
 

A Csomagnet.hu Kft partnerei a Megbízó saját felelősségére veszik fel az alábbi árukat:
- elektronikai berendezések (pl. televízió, LCD, CRT, LED vagy plazmaképernyő, monitor, projektor, erősítő, keverőpult, laptop, asztali PC, klíma, mobilklíma, hangfal, fitnessgép, stb.) 
- porcelán, kristály, márvány és kerámia tárgyak (tálak, étkészlet, edények, poharak, váza, csillár, szobor stb.) 
- üvegek (borosüveg, üvegszál, égő stb.)
A fenti áruféleségek felvételi- és szállítási feltétele:
Kizárólag erős – nem használt – dobozba történő csomagolás. Rugalmas belső kitöltés, kitöltő anyag hungarocell. Előzetes részletes egyeztetés a csomagolásról, vagy képek átküldése a csomagolás kialakításáról. Ilyen jellegű tartalmakat csak a Megrendelő/Feladó saját felelősségére vesznek fel partnereink. Kártérítési igény csak a csomag eltűnése esetén nyújtható be.
 

A Csomagnet.hu Kft által delegált bármely partnerünk fenntartja magának a jogot, hogy visszautasítson bármely szállítmányt, amely:
- nem a Megrendelő tulajdona, vagy nem az ő nevében küldik
- gyűjtőszállításnak nem megfelelően van csomagolva 
- azon csomagokat, ahol fennáll a sérülés veszélye 
- azon csomagokat, amelyek tartalma az adott partner szabályai alapján nem szállíthatók 
- azon csomagokat, ahol a csomag tartalom megnevezés nem egyértelmű
 

A GLS veszélyes (ADR) áruk szállítását nem vállalja.

Az áru csomagolásához használj az áru súlyának megfelelő vastagságú kartondobozt. A belső csomagolásnál kérjük, használj kitöltő anyagot, majd erős ragasztószalaggal ragassza körbe a dobozt. 
 
Külső csomagolás
 
A megfelelő védettséget nyújtó csomagolás jó minőségű, vízálló, legalább háromrétegű kartondoboz. A sarkok megerősítése és az élvédők használata javasolt. Az új dobozok a legjobbak, anyagában sérült vagy gyűrött csomagolóanyag nem ajánlott.
 
Belső tér kitöltése
 
A dobozon belül az üres részeket célszerű töltőanyaggal kitölteni. Az árunak a dobozon belül nem szabad elmozdulnia, a kitöltőanyag feleljen meg az áru jellemző tulajdonságainak. Csomagoláson belül a termékek ne érintkezzen egymással, illetve közvetlenül a doboz falával.
 
Rögzítés, ragasztás
 
A dobozokat ragasztószalaggal körben meg kell erősíteni. A nehezebb vagy nagyobb csomagok esetén erősebb vagy dupla ragasztás célszerű.
 
Címzés
 
A csomagcímkét, melyet a futár magával visz a feladó címére, a doboz legnagyobb felületére kell ragasztani. A régi címzést vagy irányító cetlit el kell távolítani a feladás előtt. A csomagokat ne pántold össze, külön-külön add fel. Minden csomagnak jól azonosíthatónak kell lennie.

A csomagkeresés funkcióval nyomon követheted a csomag útját. 
A kereséshez a következő linket használd:

A GLS felelősséget vállal a csomagok sérüléséért vagy elvesztéséért. A biztosítás nem terjed ki a következménykárokra és az elmaradt haszonra. A GLS maximum 50.000 forint áruértékig vállalja a kártérítést. Az áru értéke alatt a beszerzési árat, használt áru esetén az aktuális értékét, vagy aukció keretében feladott árunál az aukciós árat - a felsoroltak közül a legalacsonyabbat - érti. További információk az Általános Üzleti Feltételekben találhatók.

Utánvétkezelés választása esetén a kiszolgáltatáskor a GLS futára beszedi az általad megadott csomag utánvét díját a címzettől, majd ez a kézbesítéstől számított 2 munkanapon belül kiutalásra kerül a megrendelés során megadott bankszámlaszámra.
 

Legegyszerűbben a GLS Express  szolgáltatását használva, mivel a fuvar díját bankkártyás vagy banki átutalásos mód segítségével egyenlítheti ki bárki (feladó, címzett, vagy akár egy harmadik fél). 
Ha a címzett ragaszkodik a készpénzes fizetéshez, abban az esetben a következő leírásunk tartalmaz hasznos információkat az utánvét összegébe történő fuvardíj belekalkuláláshoz (ebben az esetben továbbra is a feladó fizeti ki a fuvar díját feladáskor, amit az utánvét összeggel együtt tud érvényesíteni a leírásban megfelelő módon):
https://csomagnet.hu/blog-entry/mi-az-utanvet--es-hogyan-szamoljam-ki-
 

Az utánvét összegét a címzettek készpénzben tudják kifizetni a futárnak.

Online bankkártyás fizetéssel illetve banki átutalással.

Nincs mennyiségi korlát, bármennyi csomagot feladhatsz weboldalunkon keresztül. Abban az esetben, ha rendszeresen szeretnél nagyobb mennyiséget feladni, kérjük, vedd fel a kapcsolatot velünk az [email protected] címen.

A belföldi csomagokat garantáltan a feladást követő munkanapon szállítja ki a GLS. A szomszédos európai országokba 24-48 óra, a távolabbi országokba pedig 72-120 óra az átfutási idő. A GLS hétfőtől péntekig, munkaidőben szállít. Az alábbi linken megnézheted, hol van most és milyen státusza van a feladott csomagodnak.

Ha a címzett az első kiszállításnál nem tartózkodik a megadott címen, a GLS futár értesítőt hagy a címzettnek és és egyéb rendelkezés hiányában visszaviszi a depóba a csomagot. 
A címzett az értesítőn megadott telefonszámon egyeztetheti a második kézbesítést. Ha a második kézbesítés is sikertelen a GLS visszaküldi a csomagot a feladónak.
 

Ha törölni, vagy módosítani szeretnéd a megrendelt csomagküldést, és nem fizetted még ki a szolgáltatást, azt könnyedén megteheted e-mailben ([email protected]), illetve a kapcsolat menüpont alatt. Amennyiben kifizetted már a szolgáltatást, javasoljuk, hogy minél hamarabb lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy még a futár érkezése előtt megtehessük a szükséges lépéseket.

GLS partnerünk választása esetén nem kell nyomtatni sem a belföldi, sem pedig a külföldi export és import csomagküldési irányító címkét, a GLS futár viszi magával az előre nyomtatott öntapadós csomagcímkét.

Munkanapokon a 21:00 percig leadott és kifizetett* megrendelést (átutalásos fizetés esetén az átfutási idő kb 60 perc), a megrendelést követő munkanapon munkaidőben (8:00-18:00) között veszi fel a futár, a megrendelésben leadott feladói címen (hacsak másik időpontot nem kérsz a megrendelés során).
 

A futárcégek alkalmazottai a küldemény átvételekor nem mérik le annak tényleges súlyát. A felvételt követően a csomagot az adott ország központi gyűjtőraktárában (HUB) lemérik. Többletsúly esetén számlát állítunk ki a felmerült plusz költségről. A különbözet rendezéséig a csomagküldési folyamat felfüggesztésre kerülhet.
Ha pedig a csomag súlya meghaladja a maximális határt, akkor visszaszállításra kerül a feladónak, elvesztve ezzel a szállítási díjat.
Amennyiben még csomagfelvétel előtt észreveszed, hogy a küldemény nehezebb, mint a megadott súly, azt kérjük, az [email protected] címre jelezd felénk.
 

A csomag feladását követő munkanap közvetlenül a feladó által megjelölt CsomagPontba szállítja a GLS a csomagot, ahonnan az átvevő a számára legkényelmesebb időben át tudja venni azt.
 
A szolgáltatás előnyei:
 
  • Átvételi lehetőség több mint 850 GLS CsomagPontban,
  • E-mail értesítés a címzettek részére, mely tartalmazza a csomagleadás időpontját a GLS CsomagPontban,
  • Hosszabb, rugalmasabb nyitva tartás, országos lefedettség,
  • A megrendeléstől számítva 5 munkanap áll a címzett rendelkezésére, hogy átvegye a csomagot.
Az aktuális csomagpontok listája a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagpont-kereses linken tekinthető meg.

A GLS Hungary a székhelyén Vevőszolgálatot tart fenn, mely munkanapokon 7-20 óráig működik és a csomagszámok alapján felvilágosítást ad (IOD), a csomagokról, kérésre a Megbízónak POD-t küld, valamint a csomagszállítással kapcsolatos esetleges reklamációkat kezeli.
 
A Vevőszolgálat elérhető:

a 36 29 88 66 70 telefonon
a 36 20 890-0660 mobilszámon
az [email protected] címen.
 
A csomagok kézbesítési információja (státusza) a csomagfelvételt követő második munkanaptól kezdődően a www.gls-group.eu honlapon a csomagkeresési menüben a csomagszám alapján lehívható.
 

Igen. Ha lemondtad a megbízást emailben, akkor a már fizetett szállítási költséget visszautaljuk számládra.
Utalással kiegyenlített megbízásokat a rendelésnél használt bankszámlaszámra, bankkártyás fizetések esetén pedig a rendelésnél használt bankkártyára térítjük meg. A rendelések törlése és visszautalása bejelentéstől számított 3-4 munkanapon belül teljesítjük.

 

Nem. A GLS nem tud postafiók, sem posta címre szállítani.


Ha azt tapasztalod, hogy csomagod sérült, nagyon fontos, hogy jelezd ezt a futár felé.
Felénk az esetet a kárbejelentő űrlap kitöltésével jelezheted amely a következő linken érhető el:
 
https://forms.gle/cTfmmuLR3SvgdfGm8
 
A sérülésről készített fotókat a következő e-mail címünkre küld el: [email protected]
 
A sérült vagy eltűnt szállítmánnyal kapcsolatos kárbejelentést a kézbesítési dátumától számított 96 órán belül kell írásban megtenni felénk. A 96 órás határidő elmulasztása a kárigényt semmissé teszi.
 
Sérülés esetén nagyon fontos, sőt kötelező, hogy a címzetted ne dobja ki a csomagolóanyagot. A futárcégek mind a csomagolóanyagot, mind a sérült árut bekérhetik a kár elbírálási folyamat idejére.
Ha a címzett meg tudja javítani a sérült árut vagy áru részét, azt se tegye meg addig, amíg a futárcég képviselője meg nem vizsgálta az árut. Ha a címzett kidobja a csomagolóanyagot, úgy a futárcég nem tudja kivizsgálni az esetet bizonyíték és eszközök hiányában. Ezek hiányában ugyanis nem bizonyítható, hogy a csomag a szállítás során sérült meg.
 
Lényeges pont, hogy a partnerek csak számlával igazolt értéket tudnak jóváírni, pozitív elbírálás esetén.
A Csomagnet.hu elutasíthat minden olyan kártérítési igényt, amelyhez nincs csatolva fényképes bizonyíték a sérült szállítmányról és az áru értékét igazoló számla másolatáról. 
 

Ha azt tapasztalod, hogy a nyomkövetőben a csomagodon nincs mozgás, vagy nem érkezett meg időben a címzetthez, nagyon fontos, hogy mielőbb jelezd ezt felénk az [email protected] címen, illetve a lap alján található Eltűnt csomag bejelentő űrlapon.
 

A csomagnet.hu partnere a DPD

Belföld Express COR

felvételtől számított
1 munkanapos GARANTÁLT kiszállítás*
*99%-ban megvalósul. 1 órás időablak

A csomagnet.hu partnere a DPD

Belföld Express

felvételtől számított
1 munkanapos GARANTÁLT kiszállítás*
*99%-ban megvalósul. 1 órás időablak

A csomagnet.hu partnere a GLS

Belföld Express

felvételtől számított
1 munkanapos GARANTÁLT kiszállítás*
99%-ban megvalósul.

A csomagnet.hu partnere a GLS

Belföld Csomagpont

felvételtől számított
1 munkanapos GARANTÁLT kiszállítás*
99%-ban megvalósul.

A csomagnet.hu partnere a MPL

Belföld Postahelyről Posta pontokba

Csomag leadástól számított
1-2 munkanapos kiszállítás

A csomagnet.hu partnere a MPL

Belföld Posta pontról Házhoz

Csomag leadástól számított
1-2 munkanapos kiszállítás

A csomagnet.hu partnere a TNT

Belföld Express

felvételtől számított 1 munkanapos szállítás

A csomagnet.hu partnere a TNT

Belföld Express 09:00

Csomagod az átvétel utáni munkanapon reggel 09:00 -ig odaér a címzetthez.

A csomagnet.hu partnere a TNT

Belföld Express 10:00

Csomagod az átvétel utáni munkanapon reggel 10:00-ig odaér a címzetthez.

A csomagnet.hu partnere a TNT

Belföld Express 12:00

Csomagod az átvétel utáni munkanapon reggel 12:00 -ig odaér a címzetthez.

A csomagnet.hu partnere a DPD

Külföld Classic Export

2-9 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a GLS

Külföld EuroStandard

1-5 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a Packeta

Külföld Csomagpontból házhoz

feladástól számított
3-9 munkanapos szállítás

A csomagnet.hu partnere a TNT

Külföld Economy Express

2-6 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a TNT

Külföld Express

1-2 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a DPD

Import Classic Import

2-5 munkanapos szállítás
feladó országtól függ

A csomagnet.hu partnere a TNT

Import Economy Express

2-5 munkanapos szállítás
feladó országtól függ

A csomagnet.hu partnere a TNT

Import Express

1-2 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a GLS

Import EuroImport

1-5 munkanapos szállítás
feladó országtól függ

A csomagnet.hu partnere a Pick Pack Pont

Belföld Csomagpont

Szállítás
Csomagpontból csomagpontba
2-4 munkanapos szállítás

A csomagnet.hu partnere a Packeta

Belföld Csomagpont

feladástól számított
2-7 munkanapos szállítás

A csomagnet.hu partnere a FedEx

Külföld Economy Export

3-8 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a FedEx

Külföld Priority Export

1-5 munkanapos szállítás
célországtól függ

A csomagnet.hu partnere a SAMEDAY

Belföld Háztól házig

felvételtől számított
1-3 munkanapos szállítás
futár viszi a csomagcímkét

A csomagnet.hu partnere a SAMEDAY

Belföld Háztól EasyBoxba

felvételtől számított
1-3 munkanapos szállítás
futár viszi a csomagcímkét